Tiyatronun Cadısı

Geçtiğimiz ay kaybettik Macide Tanır'ı, nurlar içinde yatsın. Ölümünden sonra okumak varmış Tiyatronun Cadısı' nı. Anı kitaplarını seviyorum. Bana daha samimi, daha gerçekçi duygular yaşatıyor. Macide Tanır kocaman bir çınar, bu çınarın yaşadığı bambaşka bir devri okudum,adeta yaşadım bu kitapla. Tiyatroya, sanatçıya değer veren, el üstünde tutan, bir devri okudum.  İmkansızlıklara rağmen müthiş bir disiplinle ve tutkuyla tiyatroya bağlı, gerçek bir sanatçının hayatı. Macide Tanır'ın tiyatro aşkına, Atatürk' e ve cumhuriyete sevdasına hayran kaldım. Kitaptaki fotoğraflara dönüp dönüp bakmaktan kendimi alamadım. Ne çok isterdim onu tiyatroda izlemeyi. Çok güzel bir kitaptı. Arka kapakta şöyle diyor:
"Tiyatroyu her gece
anlayan biri var diye oynadım.
Yoksa, ben varım dedim.
Bu kitabı da
Okuyacak bir kişi var diye yazdım.
Yoksa, gene ben varım
Acaba o bir kişi siz misiniz?"



Yorumlar

  1. Ben de çok severim anı kitaplarını ki hemen not aldım canım, zevkle okuyacağımdan eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım ben de eminim zevkle okuyacağından:))

      Sil
  2. Mutlaka okumalıyım ! Kadını anlatan kitapları severim, tiyatroyu da...E, daha ne olsun .
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder