9.12.2013

Hafta Sonu

Cumartesi öğleden sonra Kızılay' a indik, yılbaşı alışverişinin bir kısmını yapıp kursa gittik. Akşam üzeri kurs çıkışı Bilge' nin arkadaşı Öykü "anne hani kar yağacaktı yaaa" dedi, biz gülerken kar yağışı başladı:)) Trafik oldu terelelli, eve kendimizi zor attık. Akşam kar yağışı durunca, mahallenin varlığından habersiz olduğum bir sürü çocuğu, ellerinde çöp poşetleri, arka taraftaki dik yokuştan çığlık ata ata kaydılar. Bir ara "bizde insek mi" diye geçirdik aklımızdan, ama Bilge' nin daha geçen hafta ateşlendiğini düşününce hemen kovaladım bu fikri aklımdan. Pazar sabahı "belki çok kar yağmıştır, kursa gitmeyiz" diye bir umutla uyandım ama yolların açık olduğunu görünce hayalim suya düştü:(( Bilge' yi kursa bıraktım, bu arada bende tezhip kursuna başladım. Ama hocam gelememişti, arkadaşlarla kakara kikiri yaptım.akşam üzeri  Koca "yemek yapıyorum "deyince taksiye atlayıp eve geldik. Allahım ne güzel bir şeymiş eve gelince hazır bir yemek masası bulmak. Koca'ya şükranlarımız sunup, tıka basa yedik. Bilge'yle kalan ödevlerini kavga dövüş bitirip, film izledik. Alev Alatlı' nın Or' da Kimse Var Mı? serisinin üçüncü kitabı"Valla Kurda Yedirdin Beni" ye başladım.Akşam ilk yüz sayfayı devirdim. Sabah sürüne sürüne kalktım. Bizimkileri kaldırmak çile oldu.Lahana kıvamında giyinip okul yoluna koyulduk. Ana yollar açık ama her zamanki gibi ara yollar rezalet. Oradan buradan dolana dolana ofise geldik. Gerfield gibi oldum "Pazartesileri sevmiyorum". Buralarda daha yılbaşı coşkusu başlamadı. Vitrinler falan kös kös duruyor, malum sebeplerden belkide hiç başlamaz diye korkuyorum. Yılbaşı ağacı bile bulamadım, bugüne söz aldım bir yerden "gelecek" dediler. Keyifli bir hafta olsun diyerek kaçıyorum...

1 yorum:

  1. Biz kar yağsın diye bakınıp duruyoruz ama hava günlük güneşlik ayaz yapıyor.

    Burada yılbaşı geldi sanıyorum artık, o kadar uzun zamandır o modda ki her yer:-)

    YanıtlaSil