Hafta sonu

 Cuma günü okul panosunda kasım-aralık ayı en çok kitap okuyanlar arasında kızçemin ismini görünce şaştım kaldım. Kütüphaneden aldıkları kitaplara göre kendi sınıfında yalnızca onun ismi var. Kütüphaneden kitap aldığını biliyorum ama o kadar aldığını fark etmemiştim, umarım okuyup geri vermiştir:))Cumartesi sabah kahvaltı için yumurta pişirmeyi öğrendi. Kuzeni de kahvaltıya yetişti. Biz afiyetle yumurtaları yedik ama kendisi pişirdiği yumurtaya dudak büktü. Sonrası kurs hengamesi.Alışveriş çılgınlığı, falan filan...
 Isabell Allende' nin Ruhlar Evi' ne başladım. Bu kadın müthiş yazıyor, kitap adeta su gibi akıyor.
Hafta içi bu desene başladım, bugün devam edeceğim. Diğer deseni de dün kursta baya çalıştım, iki haftaya bitecek sanırım. Birkaç filim izledim aralarında kayda değer bir tek "Blue Jasmine" vardı. Hava korkutucu derecede sıcaktı. Ocak ayında böyle bir hava gerçekten beni korkuttu, yağmur lütfeeeen, çokça yağmur yağsın diyorum, birde haftamız güzel olsun...

Yorumlar

  1. Hava bahar gibi, hiç hoş değil gerçekten. Palto giymeden geçiyor ocak ayı...Yağmur yağmazsa halimiz harab.

    YanıtlaSil
  2. Havalardan ben de çok muzdaribim, inşallah mevsim kendi havalarını yapar artık:)
    Ruhlar evi kitabını ben de merak ediyorum umarım ona da sıra gelir...
    Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder