24.02.2014

Dolu Dolu Hafta Sonu






Harika bir hafta sonu geçirdik. Cuma akşamı Ankara Sanat Tiyatrosu ' nda "Halktan Biri" oyununu izlemeye gittim.
AST' de tiyatro izlemek benim için ayrı bir keyif. İçeri girince tadilat yapılmış olduğunu gördüm. İçeriye kafeterya eklemişler. Önce bir şaşırdım. Tanıdık havası kaybolmuş gibi geldi.Ardından kapılar açılınca bildik AST çıktı ortaya, çok sevindim.Bu arada AST 50. yılını kutluyor.


Salon tıklım tıklımdı. İzleyici harikaydı, pür dikkat oyunu izledik.Oyun muhteşemdi. 

 Mehmet Atay ve Mahir İpek oynuyordu. Büyük bir beklentiyle gitmiştim zaten, hayal kırıklığına uğramadım.Ayakta dakikalarca alkışladık. Tiyatrodan çıktığımda kendimi çok iyi ve şanslı hissettim.
 Ankara'da yaşayan arkadaşlar, sakın kaçırmayın derim.
 Cumartesi öğlen yine AST' de "Aslanın Buyruğu Tilkinin Kuyruğu" oyununa gittik.
 Salon yine tıklım tıklımdı, çocuklar çok fenaydı. Arada sahneyi yerle bir edecekler diye endişelendim:))
 Bilge pür dikkat izledi. En sonunda arkada oturan çocuğa çok sinirlendiğinden, sürekli koltuğunu tekmelediğinden, ayıp olur diye bir şey söylemediğinden dem vurdu:((
 Çıkışta yakalayabildiğimiz oyuncuyla fotoğraf çektirdik:))
Kursa yakın olduğu için keman dersi saatine rahatça yetiştik. Çıkışta geze dolana çerçeveciye gittik. Paspartu kartonları aldım renk renk. Bir demet papatya aldık, mis kokulu. En son kestaneci gören Bilge "alalım" diye tutturdu. Kestane sevgisi depreşti. Bir avuç kestaneye beş lira verdik. Bindiğimiz taksinin şoförüne zorla iki tane anca ikram etti:)) Akşam eve gelip yemek yapmaya koyuldum. Bilge' nin kuzeni geldi. "Hadi şarap içelim" fikri benden çıktı ama ikinci kadehin sonunda resmen sızmışım. Ne güzel uyumuşum. Sabah kahvaltısı neredeyse bruncha dönmek üzereyken, hazırlanıp kursa gittik. Bilge' yi ingilizce kursuna bıraktım. Kuzen tiyatro kursuna, ben de tezhibe girdim. (çok kursiyer bir aileyiz farkındayım) ama bir baktım malzemelerimin yarısını evde unutmuşum. Artık kızlarla sohbet ederek akşamı ettim. Bilge' nin okul ödevleri olmadığı için çok mutlu oldum. Kek yapmayı unutunca sabahın köründe kalkıp kek yaptım:)) Bilge' yi okula bırakıp ofise geldik. Kahvaltı faslından sonra çocukları ve Koca'yı işe gönderdim. Bugün çok yoğun bir gün, bir sürü işim var ama olsun keyfim yerinde. Haftamız güzel olsun, ben kaçtım...

6 yorum:

  1. Böyle dolu dolu geçince ne güzel oluyor günler. Mutlu haftalar canım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Handan tadına doyulmuyor. Sanada mutlu haftalar.

      Sil
  2. Bilgecikk :) yahu şeker kız artist tam gözlükleri de takmiş geziyor :)

    YanıtlaSil
  3. Nazar değmesin.
    Yoğunluk güzeldir diyen anne

    YanıtlaSil