Tatili bitirdik

 Ben bu tatilden bir şey anlamadım, baştan alabilir miyiz ? Tamam geçti gitti. İnsanın normal hayatına dönmesi de güzel bir yerde diyerek teselli buluyorum. Bilge tüm tatili neredeyse fotoğraftaki gibi geçirdi ama merak etmeyin hiç şikayet etmedi. Şikayetçi olan benim:(
 Hafta sonu okuma grubumuzla aylık toplantımız vardı. Kitabımız Jean-Paul Sartre' nin Bulantı kitabıydı. Varoluşçuluk felsefesi üzerine konuştuk. Sartre' nin okuduğum ilk kitabıydı. Oldukça ilgi çekiciydi. Gerçi "Varlık ve Hiçlik" asıl ilginç olanı ama kalınlığını görünce korktum, belki ilerleyen zamanlarda okurum:))
Tezhib dersleri iyi gidiyor, çalıştığım desen bitmek üzere son kontür çizgilerini geçiyorum. Bibliyomanyaklar' da tanıtımını okuyup, okunacak bir yığın kitabım olmasına rağmen dayanamayıp Ayfer Tunç' un son kitabı "Dünya Ağrısı" na başladım.Bu akşam yarılarım gibime geliyor. Bilge sabah oflaya puflaya okula gitti. Birazdan gidip alacağım. Bakalım neler yumurtlayacak:)) Güzel bir hafta diliyorum hepimize...

Yorumlar

  1. Yeni dönem hayırlı olsun çocuklarımıza.

    YanıtlaSil
  2. Bilge'm benim :) şeker kız hadi bakalım şimdidien iyi dersler dileyim ben ona

    YanıtlaSil

Yorum Gönder