Günaydın

Bu sabah yine ve yine erkenden kalktım. Evdeki çiçeklerime baktım; suladım, temizledim, sevdim, okşadım.
Hâlâ ortanca olmaya hevesli menekşem bol çiçekli. Orkide konusunda kararlı ve doğru adımlarla ilerliyorum sanırım. Haftada bir gün dibine bir miktar su koyuyorum. Altı çiçeği oldu (aldığımda dört çiçeği vardı).
pamuk prensesim de çiçek açtı. Üstelik yanında bir kardeşi de açtı açacak. Ben aldığımda kapıya konmak üzereydi. "Bu böylece duruyor atacağım" dendiğinde, kıyamayıp alıp eve getirmiştim. Bir süre sonra üç yapraktan bi dolu yaprağa terfi edip, çiçek açıp; beni havalara uçurmuştu. Hıdırellez için iyi dilekler diledim, ekstraya girmeden. Ama dün buralar sırılsıklamdı, gül ağacı arayamadım. Bilge'yi okuldan alıp ofise kadar anca gelebildim. O bir dolu oyun oynadı, bende kendimi romantik komedi filmi izlemeye adadım:)) Böyle havalarda iyi geliyor tamam her zaman bana iyi geliyor:)) Akşam evde Bilge' yi odasında ben söylemeden ödev yaparken bulunca neredeyse ağlayacaktım:)) Dün film izlemeye başlamadan bir dolu kağıdı bilgisayara işledim. İşlerken farklı yöntemler bulmaya çalıştım. Klavyeye bakmadan yazmak, istifimi bozmadan yazmak, yayılarak yazmak gibi... çoğunda başarılı oldum sayılır:))Bütün gün yağan yağmura gülümseyerek baktım...Kendimi aşıyorum. Bir ara bir şeylerde yazdım, boş bir word dosyasına, sonra itinayla sakladım bilgisayarıma. Dün güzel bir haber aldım, pek sevindim. Gününüz güzel olsun...

Yorumlar

  1. Şu çiçekler iyi ki varlar değil mi:-) Maşallah onlara, aferim, sevildiklerini bilip açsınlar böyle hep:-)

    YanıtlaSil
  2. :)) canım benim seninde günün güzel geçsin emi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder