Öyle İşte

Pek çok okur gibi kapağa bayıldım. Çıkar çıkmaz da koşa koşa gittim aldım "Deliduman" ı. Daha önce bahsetmişimdir Koca kitap okumaz. Sebebine ise "sıkılıyorum" der. Yalnız bir merakı vardır ben ne zaman yeni bir kitaba başlasam bir iki sayfa mutlaka sesli okutur bana. Deliduman' da böyle oldu, bir kaç sayfayı geçtikten sonra bizimki "Moonwalk" yapmaya başladı, Bilge durur mu o da eşlik etti. Baktılar olmuyor, hemen videolar açılıp kahkahalar eşliğinde devam edildi. Sonunda "bu bizim harcımız değil" kararına varıldı. Derken bu sabah bir kaç sayfa daha oku dedi, sonra kahvaltıda "nerede benin bijon ay pardon  dijon hardallı ekmeğim "dedi. ""ayyy okumuyorum artık sana kitap, otur kendin oku "dedim:))
Hayır bir de taktı göbeğine  sürekli" ben bu göbekle sahilde dolanamam " diyerek kendini açlığa mahkum etti. Sinir bozucu bir durum, benim göbüş onunkinin iki misli, sahil ne zaman aklıma gelse kovalıyorum. Keşke on iki ay önce spora başlasaydım diyorum. Olmadı şişko Ruslarla dolu bir yerlere giderim arada kaynarım diye düşünüyordum.(yapmışlığım var, çok keyifliydi) Akşam yemeklerini sallıyor ve sabah tartının başına geçip sevinç çığlıkları atıyor. Yanlış yapıyorsun demek faydasız. Akşama mükellef sofra planları kuruyorum, dayanamayacak yiyecek, hahaha...(yaşasın kötülük)

Dün kuzen ziyaretine gittik. Akşama kadar oradaydık. Güzel vakit geçirdik. Dönüşte Bilge sokak müzisyenleriyle bu pozu verdi. Sabah spora gittik, şimdi ofise geldim, birazdan saçımı boyatmaya gideceğim. Ay çok yoruldum, umarım orada uyuyup kalmam. Akşama "Deliduman" ı bitiremezsem çatlarım. Yarın gezme planları var, Kale felan yapacağız. Pazar günü hiç bilmiyorum ne yaparız. Öyle yani:))) Keyifli bir hafta sonu diliyorum...