Haftayı bitirirken...

 Aslında iki gün önce gittik bu güzel iki sergiye. Sergiler Cermodern' deydi. İnternet sitesinde belirtilen saatlerde rehber olduğu yazıyordu. Gişede bunun "hafta sonları "olduğu eklemesi yapıldı. Hadi biz yanlış anlamışız derken, bizim gibi yanlış anlayanlar çoğalıp, itiraz edince rehberi kattılar önümüze. Önce Erwın Oalf' ın "Anlatılmayanın Güncesi" sergisini gezdik. Sanatçının fotoğrafları o kadar etkileyici ki, ışığı kullanmaktaki ustalığına şapka çıkartıyorsunuz. Detay görmek isterseniz sergiye gidin ya da sevgili Leylak Dalı' nın bloğuna uğrayın. Çok güzel fotoğraflar var.
Ardından rehberimizle Picasso "Doğduğu evden gravürler ve seramikler" sergisini gezdik. Bilge pek suratsızdı, "sıkıldım " diyerek dolaştı, ben de bolca hapşurdum, tamam Erwin Olaf Sergisi çok ama çok daha etkileyiciydi. Neyse temmuz sonuna kadar sanırım sergiler açık, haberiniz olsun. Juli Zeh' in "Serbest Düşüş" ünü dün akşam bitirdim. Ne kadar etkileyici ve şaşırtıcı bir yazar olduğuna bir kez daha emin oldum. Bu sabah öğleye kadar Bilge' yle tembellik ettik, şimdi ofise uğradık, buradan da kitap almaya gideceğiz. Keyifli bir hafta sonu diliyorum...

Yorumlar

  1. Bu sergilere gitme enerjine bayılıyorum, ben en son ne zaman gittimdi acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder