Haftayı bitirirken

Bir hafta daha bitti. Yaz iyice geldi ama benim alerjim hâlâ geçmedi. "Temmuzda havalar ısınınca geçer" diyen doktorun yüzüne yüzüne hapşurasım var. Hiç bu seneki kadar kötü olmamıştım.En az kesintisiz sekiz saat uyuyan ben, sabaha kadar burnum kuruduğu için kaç kez kalkıyorum. Uykumu alamayınca bütün gün sersem gibi dolaşıyorum Neyse buna şükür, Allah daha kötü dert vermesin, diyerek bu konuyu kapatayım. Haftada da üç gün spora gidiyoruz. Spor dönüşü ofise uğruyoruz. Bilge arkadaşlarıyla oynuyor, ben işleri hallediyorum. Diğer günler pek dışarı çıkmıyoruz, evde Bilge'yle oyalanıyoruz. Balkon yıkama işi Bilge' nin, çamaşır serme ve katlama işi de. "Allahım insanın kızı olması ne güzel bir şey" diyorum. Yemek yaparken hemen mutfağa yanıma damlıyor, musluğun başında aslında suyla oynuyor, bulaşık yıkıyormuş gibi yapıp:)) Tatil kitabından birkaç sayfa zoraki yapıp, "sıkıldııııım "diye dolanıyor ortalıkta. Kitap okumaya itiraz etmemesi sevindirici. Dün güneşin batmasına yakın alışveriş için markete gittik. Hava serinleyince aşağıdaki parka geçtik. Bilge büyüdü diye parklara dönüp bakmıyordum. Dün öyle güzel ve keyifle oynadı ki, hiç de büyümediğini görmek çok hoşuma gitti. Baba eve gelirken bizi aldı. Sonra babayı şehir dışına yolcu ettik. Anne kız koyun koyuna uyumuşuz...
Hafta sonunuz keyifli ve güzel geçsin...

Not: fırınlanmamış seramik biskuvi boyadım, bu sefer suluboya ile denedim, sonuç daha çok hoşuma gitti.

Yorumlar

  1. Aa haftasonu mu gelmiş oluyorum haftayı bitirirken yazıların geldiğinde:-) Çok hızlı geçiyor zaman...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder