Günler geçerken

 Bilge her sabah gözlerini açar açmaz "tatilin bitmesine kaç gün kaldı?" diye soruyor. "Okulun açılmasına kaç gün kaldı" dese, cevabımın daha sevimli olacağını düşünüyorum:((
 Ofise gidişlerimi, gittiğimde kalış süremi iyiden iyiye kısalttım. Toplayıp kağıdı küreği evde çalışıyorum. Hem kasmıyor, hem daha çabuk bitiyor işim.
 Biraz killerimle uğraşıyorum. Yapıyorum, pişiriyorum, soğutup, vernikliyorum.Kordonlarını takıyorum. Yaptığım takıları artık Instagramda yine aynı adla (bilgeveannesi) düzenli olarak paylaşıyorum.


 Ufaktan karakalem çalışmaya, desenimi geliştirmeye çalışıyorum. Sonrası için güzel düşünceler var kafamda.
İllaki paylaşırım zaten zamanı gelince. Onun dışında bol bol okuyorum,  film izliyorum, güzel müzikler dinliyorum. Evimle uğraşıyorum ve asıl mevzuya geleyim, tatil hiç bitmesin istiyorum...

Yorumlar

  1. Ben de... Gerçi arda sürekli karşılıklı kavga halinde olan iki erkek ne zaman okula gidecek diye düşünmüyorum da değil. Hangisi daha ağır basıyor karar veremeeim şimdi:-)

    YanıtlaSil
  2. A harfi, derhal yerine git anacım, hep böyle yapïyorsun bak, tı tı tı:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder