Hafta Sonu

O kadar geç uyanmışız ki pazar sabahı, hepimiz şaştık kalktık. Bu arada cumartesi tembellik yapıp akşam üzeri saçma sapan avm dolandık. Film izledik, sonra bahsederim ondan. Neyse kahvaltı sonrası karşıdaki okula oy kullanmaya gittik, neredeyse "in cin top atıyordu" diyebilirim.
 Sonra Kızılay' a indik. Dost' a uğradık listemdeki kitapları aldık, Bilge' de kendine kitaplar aldı. Bir de ortak çizim kitapları aldık.Aman pek sevindirik olduk. Akman' a oturduk. Çaylarımız dışında istediğimiz tatlılar felaketti, bir kısmını hesaba dahil etmemişler, sevinemedim:((
 Arabamıza atladık eve dönelim derken Gölbaşı' na gidelim dedik. Bu sene ilk defa gidiyoruz sanırım.
 Yoğun mangal dumanlarıyla, hâlâ kalkmamış ramazan çadırları kalabalığını aştıktan sonra göle ulaşamak yüzümüzü aydınlattı.
 Göl sakinleri etrafın bu durumunun farkındalar mı acaba. Umarım fark etmiyorlardır.
 Gezi teknesi koymuşlar, Bilge çok ısrar etti. Kulakları delen iğrenç müzik eşliğinde gölü turlarken "Umut fakirin ekmeği" dedikleri, "belki "dedim hep..."belki"...
 Dönüşte araya birde market alışverişi sığdırdık, esneye esneye, açık hava yoruyor insanı.
 Ben aldıklarımızı yerleştirirken Koca seçim haberlerini açtı, o an fark ettim ki "belki" m uçup gitmiş, "imkansız"a dönüşmüş.
Yapacak bir şey yok. Her zaman yaptığımızı yapmaya devam edip, kendi dünyalarımızda yaşamaya, nefes almaya, şaşırmamaya, üzülmeye devam edeceğiz.
Zuhal Kuyaş'ın "Sonuncu Oda" sını bitirdim, Alper Atalan' ın "Çok Kısa Bişiy Anatıcam" kitabına başladım, hatta yarıladım. Alper Atalan' ın "Mart" kitabına bayılmıştım, bu kitapta çok güzel. Neyse bugün pazartesi, çok işim var ama önce kahvaltı, sonra ofis, sonra spor, sonra yine ofis şeklinde programım, hadi bana kolay gelsin, güzel bir hafta diliyorum...