Biz Geldik

Gideceğimizi yazma fırsatım olmadı. Bayram için her zamanki gibi anneme Antalya' ya gittik. Bayramlar  hep aynı. Sabahtan kurban, öğleden sonra Koca'nın sülalesini ziyaret faslı, yalancıktan gülümsemeler, gerdan kırmalar falan filan...sevmiyorum bayramları...Ertesi gün için Ankara'da  Düden Şelalesi ziyaretini. Bilge en son gittiğimizde küçücüktü, hatırlamıyor bile.
 Erkenden kalkıp, kahvaltı faslının ardından yola koyulduk. Annemde bizimle geldi. Sular hızla ve coşkuyla dökülüyordu.. Seneler önce ilk gördüğümde şelaleden atlamak için sıraya girerlerdi. Benim kuzenlerim de atlardı, yüreğimiz ağzımıza gelirdi. Uzun zamandır yasak tabelası var allahtan. Herkes piknik yapardı, mangallar yakılır yine herkes birbirinin dumanında boğulurdu. Ama en güzeli aralardan akan şelalenin buz  gibi suyunda karpuzlar soğutulurdu:))
Bilge  bu bayram ciddi " bayram hasılatı" yaptı, sırf bu yüzden bile uzun süre bayramları sevecek eminim:))
Akşamları dışarı çıktık. Işıklar, Yat Liman' ı, Kaleiçi ... önceki gelişimizde uğramamıştık iyi oldu. Ama "aa hatırlıyor musun burada şu vardı" yla başlayan cümlelerimiz arka arkaya sıralanınca epey duygulandık, yaşlanıyor muyuz ne:))
Pazartesi yola çıktık, çok yorgun akşam üzeri eve girdik. Sabah kahvaltı sonrası Bilge giyinirken bir baktım su çiçeği olmuş. Daha önce alerjik bir şey mi, su çiçeği mi anlayamamışlardı. Bugün yedi günlük raporla "çocuklara bulaşmasın" diyerek hastahaneden alelacele kapı önüne koydular:))
Hafif ateşi,bolca mızmızlığı ve bir düzine kadar da kızarıklığı var. Fonda "sakın kaşıma" sözleri uçuşuyor. Bu hafta evdeyiz. Kendime bol bol sabır diliyorum, siz  kendinize iyi bakın...

1. Geçmiş olsun Bilge'ye, bayram üstüne bayram yapmış aslında:-) Benim oğlanlar suçiçeği aşısı olduklarından sınıfta salgın olduğunu öğrenene kadar Metehan'ın karnındaki üç kuru kabarcığı böcek sokması sanarak evin altını üstüne getirmiştim:-)

1. Handancım sağ olasın öyle oldu ama Bilge bu durumdan hiç hoşnut değil:)) Bizimki de aşılıydı ama nasıl bu kadar ağır geçiriyor anlamadım. Bir de aşı olmasa allah korusun nasıl olacaktı kim bilir.

2. Bu kız ne kadar büyümüş böyle ... öptüm ben sizi kocaman

1. Büyüdü ya ablası annem seneye beni geçer bu kız diyor, biz de öptük

3. Geçmiş olsun. kaşımayı önleyici birşeyler var sanırım. benim üç tane su çiçeği izim var yüzümde.
    Ece çok küçükken geçirmişti ama en fazla 10 kabarcık falandı.

1. Canım çok teşekkürler benim de var izlerim Bilge' nin gözüne gözüne sokuyorum. Ece çok şanslıymış bu arada blog adresin mi değişti bloğuna ulaşamıyorum.