Çiçekli günler:))

Kastettiğim tabi ki "suçiçekli günler". Salı gününden beri gündemimiz bu. Acildeki doktorlar Bilge'ye pek ikna edici gelmemiş olsa gerek, çarşamba günü bir de kendi doktorumuza gittik. O da farklı bir şey önermedi.
Okul çıkışında gidip ödevlerini alıyorum. Önce tv, bilgisayar, tablet üçgeninde yüzünde çiçekler açmış vaziyette dolanan Bilge' nin pes etmesi uzun sürmedi.Ödevleriyle uğraşıp, bu öğleden sonrayı çarpım tablosuyla geçirdi. (neredeyse ağlayacaktım) Ben de fırsattan istifade evi paklayıp, çamaşırlarla helalleştim. Sonra birlikte film izledik, resim yaptık, uyuya kaldık. Şimdi bizim ki "kitap haritası" çıkartıyor. Okuduğu kitapların özeti gibi bir şey. ( bu öğretmeni çok sevdiğimi söylemiş miydim)
Bu arda gündem gene allak bulak, hâlâ şaşkın ve tedirgin izlediğime inanamıyorum. Ne garip bir duygu bu.
Stendhal' ın  "Kırmızı ve Siyah" ına başladım. Oldukça ilgimi çekti. Yarıladım sayılır. Postadan çıkan Greenpace dergilerine baktım, altı aylık birden yollamışlar... ben bırakıyorum Bilge alıyor, o bırakıyor ben alıyorum:))
Patlıcan yemeği yapacaktım, türlüye çevirdim, ocakta fokurduyor. Bilge' nin yoğun isteği üzerine "layla (!!!) çorbası" ve makarna da hazır. Koca gelene kadar bir film izleyip azıcık killerimle oynamayı planlıyorum. Foto bayramdan kalma. Fotoğraf çekmeye üşendim, markete gitmeye de üşendim. Liste yaptım Koca'ya gelirken sipariş vereceğim, olur sanırım... neyse bizde durumlar böyle, hadi ben kaçtım...iyi bakın kendinize....

Yorumlar

  1. Bizde de onun ismi laylay çorbası :-)

    YanıtlaSil
  2. bilgeye geçmiş olsun canım.rabim şifa versin.sanada kolay gelsin arkadaşım sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder