"Neşe/Meşe Palamudu"

 Önceki gün öğretmen arayıp "palamut toplamaya gideceğiz, gelir misiniz?" dediğinde, hemen "tabi ki gelirim" dedim. Dün öğleye doğru öğretmen tekrar arayınca, "iptal mi oldu acaba" diye telefonu açtım. "Bilge düştü çok canı yanıyormuş gelin" dediğinde, soluğu okulda aldık. Hemen doktora götürdük, "doku zedelenmesi, önemli bir şey yok "dedi. Bir ağrı kesici, bir ödem önleyici. Okul çıkışına kadar evde dinledi. Tablette bir kaç level atladı. "Hadi gidelim" dedi. Baktım ayağına basıyor, çok da hevesli, "iyi gidelim"dedim.

 İyi ki de gitmişiz. Çok güzeldi. Çocuklar önlüklerini giydiler. Öğretmenleri önce meşe ağacını, sonra palamudu tanıttı. Toplayacakları ağacın altını gösterdi, "hadi başlayın toplamaya" dedi.
 Çok çok eğlendiler, ben de çok eğlendim. Biraz da kendi poşetime şapkalarıyla attım, bir şeyler yaparız diye:))
Toplanan palamutlar çuvallara kondu. Öğretmen bu palamutlara tüpleme işlemi yapılacağını, bir kısmını Tema' ya, bir kısmını Odtü' ye vereceklerini söyledi. Buna daha çok sevindim. Çocuklara kek ve çikolata dağıttılar. Çocukların ağızları kulaklarına vardı. Millet toplanıp gitti, biz Kurtuluş Parkı' nda kalıp fotoğraf çektik. Kurtuluş Parkı sonbahar tablosu gibi, öyle güzeldi..

Yani meşe palamutları neşelendirdi bizi, bir de bazı  çocuklar ağaçlarda sincap gördüklerini söyleyip, diğer çocukları keklediler:)) sahiden komikti...

Yorumlar

  1. Neşe palamutu toplamak eylemi de neşeli olmuş, adından olsa gerek. ;))
    Bu arada Bilgekız'a geçmiş olsun, bir an önce iyileşsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçim sahiden çok keyifliydi, Bilge iyi çok şükür teşekkür ederiz

      Sil
  2. Bunları vernikleyip kolye yapıyorlar, ben de güya kendime yaparım diye toplamıştım. Bir de küçükken şapkalarından barbi bebeklere bardak yapıyorduk:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım benim de vernikleyip etrafını kum boncukla örüp kolye yapmıştım ama çok zahmetli olmuştu:)) Bardak fikrini tuttum:))

      Sil

Yorum Gönder