Pufff !

Daha geçen gün aklımdan geçirdim, bu kış hastalanmadım diye. Şom düşünce mi derler artık, birkaç gündür sağım solum tutmuyordu. Ben spordandır diye düşünüyordum dün akşama kadar. Dün akşam bildiğin tıkandım. Koca' da şehir dışındaydı, sabaha karşı döndü. Bilge "vah vah, tüh " diyerek arada ateşimi ölçtü:)) Aaa bir de kağıt mendil getirdi başucuma:)) Ihlamur hazırladım güç bela ama iyi geldi. Sabah güzel uyandım, atlattım sanırım derken, burnum tekrar akmaya başladı. Bilge' yi okula bıraktım, dönüşte velilerden birine yakalandım. Yolun yarısından çoğunu onunla yürüdüm. Yürürken bolca kafamı salladım, ne çok şey anlattı. O peşimi bırakınca kedi maması almaya petshopa uğradım.Her zamanki "birazda fazla koydum" diyerek gözümün içine sokan çocuk yoktu. Babası olduğunu düşündüğüm amca bir dolu sevap envanteri sıraladı. Yolda gördüğüm pisiye bir avuç koydum , mamayı bırakıp peşimden geldi:))
Sabah aldığım en güzel haber Isabel Allende' nin yeni kitabı çıkmış, çok sevindim. Yarın hemen almam lazım:)) Yarınki kurs koşturmasında bana eşlik eder.Aslında "14 Şubat Dünya Öykü Günü" etkinliği var Açılış bildirisini Murathan Mungan okuyacak, gitmeyi çok istiyorum . Bilge' nin kurs saatiyle çakışıyor. Bir umut belki babayı ayarlarım diye düşünüyorum. Pazar günü muhtemel evde geçiririz. "Theory Everythıng" filmini izledim. Biraz ağır geldi. Hayat ne zor, hayatta ne kadar güçlü insanlar var , hayatta ne büyük dertler var...Stephen Hawking' in hayatının bir bölümünü anlatıyor film. Hawking' den çok karısı Jane' e hayran oldum. Neyse önce sağlıklı, sonra keyifli bir hafta sonu diliyorum

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok geçmiş olsun aman dikkat et kendine ve Bilge'ye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat İzlerim teşekkür ederim iki gündür fenayım ama allahtan Bilgeye bulaştırmadım sanırım:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. İnşallah iyisinizdir şimdi.
    Kabul ederseniz bende bir miminiz var bu arada....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder