Biz geldik...


Efendim gittik, gördük, aklımız bu sevimli bebeklerde geri döndük. Kendi yeğenlerim diye demiyorum gerçekten çok sevimli ve sakin bebekler. Böyle olunca tadından yenmedi:)) Sadece bir kez Bakırköy' e indik.  Dönmeden önce Edirne' ye dayımı görmeye gittik.En küçük ve en yakışıklı kuzenimle tanıştık. Bilge'yle birbirlerine bayıldılar. Oyun oynamaya doyamadılar. Öyle olunca Edirne' de de burnumuzu dışarıya çıkarmadık. Yol boyu ne gördüysek onunla yetindik. Bu arada son anda arabayla gitmekten vazgeçip, otobüsle gidince cidden yorucu oldu. Ama olsun kızlar çok tatlıydı, tüm yorgunluğa değdi. Kendimi toparlamaya çalışıyorum. Kendime geleyim daha detaylı yazarım, iyi bakın kendinize. Annem bugün evde karantina ilan etti. Evi temizleyeceğiz birazdan. Sabahtan Çıkrıkçılar Yokuşundaydık, gitmeseydik iyiydi:))yazık bana...

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bizim buralara geldiğinizin farkındayım da aile ziyareti filan olunca ses etmedim. ;)
    Bir daha sefere bekliyoruz artık. :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah canım.çok tatlılar gerçekten.rabbim nazardan saklasın.öptüm bilgeyle seni.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah onlara :-) Tam en sevimli zamanları gelmiş:-) Yaz tatilinde uzun uzun bekliyoruz artık :-)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder