Böyle

Aslında kendimi tam olarak bu ağaç gibi hissediyorum. Etrafım leş gibi  ama ona rağmen; iyi görünmeye çalışıyorum, ne kadar dayanırım bilmiyorum...
Umudu şu ağacın çiçeklerinde mi, köklerinde mi yoksa inadında mı yakalamalı bilmiyorum.Aslında çok umutlu da hissetmiyorum, umutlu hissetmek için kendimi itelemek de istemiyorum. Belkide artık her şeyi kabullenmeli, ne kadar kötü bir zamanda yaşadığımızı, insanların ne kadar kötü olduklarını kafama kazımalıyım...Bugün böyle... hafta sonu güzel olsun diyeceğim ama ne olacağı hiç belli değil bu memlekette. Aydınlık olsun insanların kalbi diyeyim, zira kalpleri o kadar karanlık ki, elektrikler saatlerce yokmuş kimin umurunda...

Yorumlar

  1. Umudumuzu kaybetmek yok! Buna hakkımız yok çünkü çocuklarımız için iyiyi ve güzeli bulmaya, yanlış yapanları bertaraf etmeye çaba göstereceğiz.Tüm olumsuzluklara rağmen aymazlıkların farkında olan, asla boyun eğmeyecek güzel insanlar var. Eğer umutsuzluğa kapılırsak bu sömürü düzenini kuranların istediğini yapmış oluruz. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Her işte bir hayır vardır, her şey iyiye varır teoremlerimi ülkem için de düşünmeye çalışıyorum ama çok zor yaaa...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder