Buralarda...

Aslında zamanı bu anda dondurabilsem diye düşündüm...Bütün koşuşturma bitmiş, evdekiler uyumuş, nereye koyduğumu hatırlamadığım tea lightları bulup yeni mumluklarıma yerleştirmiştim.Bol limonlu çayımı yudumlarken ve kucağımda kitabım varken aklımdan geçen buydu...Sonra...sonra Bilge' nin sabah beslenme çantası aklıma geldi...mumları söndürürken elimi yaktım... mumlukların ev şeklinde olanın çatısı morlu olanından da almaya karar verdim... dün aldım...Bu ara ne çok şey alıyorum, iç sesim dışında biri bana "dur" demeli mi ...annem geliyor ya, kesin o der:))
Bugün baktım yine kendi kendime konuşuyorum, telefonda annemin sesi çoktan alıp başını gittiğine göre, lafı bitmiş olmalı... ben yine çok konuşmuş olmalıyım:)) Yaşım ilerledikçe annemle konuşacak daha çok lafımın olması ilginç ve doğal sanırım. Bugün niye bu kadar annemden bahsediyorum? Evet bildiniz evi toparlama işimi elime yüzüme bulaştırdım, yetiştiremedim:(((Gidene kadar kesin söylenecek ve en sinir bozucu kısmı kendi yapmaya kalkacak...
Neyse hafta sonu İstanbul' a gidiyoruz, hatta araya günü birlik Edirne bile sıkıştırmayı düşünüyoruz. Bilge üç gün okulu asacak, sonra bayram falan... Haftaya dönmeyi planlıyoruz. İkiz böcüklerimizi göreceğim, İstanbul' u önce sevip, sonra nefret edeceğim... İyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Yıllar geçiyor anne kız sohbetleri de derinleşiyor , çok çok haklısın :)
    Ayyy siz İstanbul'a mı geliyorsunuz , vaktiniz olursa haber edin olur mu nerelere geleceksiniz bana yazsana mailde , belki yakın bir yerlerde yolunuzu keserim :)
    mailim : keskegercekolsablog@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damlacım çok naziksin çok teşekkür ederim bir daha ki geldiğimizde daha geniş zaman ayıracağım ben de çok isterim görüşmeyi.

      Sil
  2. Eminim yoğun olursun ama yolun yakınlara düşerse görüşelim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım bebeler öyle sevimliydi ki evden dışarı çıkmadık bir de Edirne sıkıştırınca zaman sıkıntı oldu bir dahaki sefere kesinlikle ayarlayacağım çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. muhteşem bi anne ve bloggersınız,ne hoş...takibimdesiniz artık :) ben de beklerim en kısa zamanda.sevgiler... catikatindannotlarr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler bunlar çok teşekkürler uğrarım tabi:))

      Sil

Yorum Gönder