Hafta sonu...

Cuma günü,çok özel bir gündü. Bilge "izci" oldu. Yemin töreni yapıldı. Bayrağa ellerini koyup bir sürü kocaman laf ettiler. Yine gözlerim doldu:)) Babamız törene katıldı, Bilge daha bir sevindi. İzcilik çok mühim bir şeymiş kafalarımıza yazdık. Bu sabahta Atatürk Orman Çiftliği' ne ağaç dikmeye gidiyorlar. Onların diktiği ağaçları kesenlerin, hatta tüm tüm ağaçları kesenlerin elleri kırılsın.

 Cumartesi kurs koşturması biter bitmez eve attık kendimizi. Bilge' ye onun deyimiyle "hiç bulaşmadım" Yaydı, yuvarlandı bilgisayar ve tablet arasında gitti geldi en son hepsinden sıkılıp Süper Penguen! i hatmetti:))
 Bende evi bir toparladım, "tüme varım operasyonum" la ilgili, yatak odası ve çalışma odası kısmını tamamladım. Salonun camlarını bile sildim:)) Bu hafta cumadan önce bitirmeliyim, zira annem geliyor:))

Bilge'yle cumartesi günü başlamıştık Sevim Ak' ın "Mahalle Sineması" na, dün bitirdik. Çok güzeldi.
Bu sabah "bahar sabahı" gibi bir havaya uyandık, devamını bekliyoruz... Keyifli bir hafta diliyorum...

Yorumlar

  1. Sevim Ak hikâyelerini ben de çok seviyorum. Hepsi duygu yüklü ve çok güzel:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handancım, Behiç Ak' ın çizgileriyle de birleşince nefis oluyorlar.

      Sil
  2. Aferin benim izci arkadaşıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesim ben de aferin istiyom valla yağmur kar demedim hep götürdüm:)))

      Sil
  3. Tümevarım operasyonu nasıl oluyor, benim de bir opersyona ihtiyacım var evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim şöyle oluyor iş,okul, kurs üçgeninde kalan zamanda her gün odanın birini toparlıyorsun dip köşe temizliyorsun. Ama ipin ucunu kaçırmamak gerekiyor, başladığın yere döndüğünde temiz bulmak çok önemli:))

      Sil
    2. Son cümleye epey güldüm :D

      Sil
  4. Anne geliyorsa eyvah, benimki her geldiğinde ev pırıl pırıl bile olsa yapacak bir şey bulur. Banyoya el yıkamaya girer, duş kabininin camlarını silerken yakalarım. Bir şey yokmuş gibi "Üzerinden şöyle bir aldım." der : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki yine insaflıymış benimki söylenir birde:((

      Sil

Yorum Gönder