Biz geldik...

Biz geldik, aslında dün geldik., ama bütün gün uyumuşuz. Kısa ama güzel bir kaçamaktı.Ankara' nın soğuk ve bulutlu havasından sonra Antalya iyi geldi. En son geçen yaz çorba gibi bıraktığımız deniz serin, havaya daha nem hakim olmamıştı. Hatta deli bir yağmura bile şahitlik ettik.

Neyse başa döneyim. Tasarım pazarı çok güzeldi. Yeni insanlarla tanıştım, dostlar yardıma geldi. Güzel satış yaptım. Bilge Karum' un çimlerinde yattı yuvarlandı. Akşama kadar hava bizden yanaydı, hatta ziyadesiyle sıcaktı. Akşam deli bir rüzgar çıktı, yorgunluktan sallanıyorduk zaten, yağmur bastırmadan toparlandık.

Sabah da yola koyulduk. Önümdeki koltukta oturan ablanın neredeyse kucağıma gelecek şekilde koltuğunu yatırarak gelmesini saymazsak yolculuk güzeldi.

Zaten sonunda bu tatlı böcüklere kavuşmak vardı. Kim takardı. Büyümüşler, emeklemeye başlamışlar.
Annelerine yapışır olmuşlar. Ağlarken iç geçirir, gülerken gözünün taaa içine bakar olmuşlar.
Zamanın ne kadar çabuk geçtiğini milyonuncu kez daha anladım. Dönüş yolculuğu uzadı da uzadı. Gerçi bunda Bilge' nin yayılarak yatmasının etkisi büyüktü. Sanırım artık "hava alanı çok uzak, ben otobüsle giderim" demeden önce bir kez daha düşüneceğim.
Güzel bir hafta diliyorum hepimize...

1. Hoşgeldinnnnnn ♥
    Şimdi sen tatil dönüşü çok enerjiksindir eminim :)
    Enerjin eksilmesin arkadaşım :)

1. hoşbulduk,kafamda bin tane fikir dolanıyor ama enerji kısmı sanırım hava yüzünden daha tam oturmadı:((

2. Buralara mı geldiniz, ne tatlı : )

1. evet, bayramda yine geleceğiz. Antalya müzesini gezerken kulaklarınızı çınlattık:))

3. Hoş geldiniz:-) O şeker bebekleri iyi bir yumurmuşsundur artık, İstanbul'da neredeler demiştin, bi ziyaret edeyim :-)

1. hoş bulduk Handancım, çok tatlılardı bizimkiler Bahçelievler' deler. Git gör vallahi kız kardeş biri gelse de kızları biraz oyalasa diye gözümüzün içine bakıyor:))

4. Oy maşallah yerim ben bu şekerleri :) Otobüs şle gitmek çok zor gerçekten . öpüyorum kocaman sizi