Hafta sonu


Aslında  dün yazacaktım ama o kadar yorulmuşum ki, yazı bugüne kaldı. Pazar sabah erkenden uyandı bizimkiler. Önceden plan yapmışlar, bana uymak kaldı sadece.Gerçi çok sıcak falan desem de oyun bozanlık yapmadım. Kahvaltıyı yapıp, Altınpark' a gittik. Kalabalık değildi, ağaçlar, kuşlar ve güzel bir rüzgâr eşlik etti bize. Önce at bindi.At biraz huysuzdu ama bizimki hiç oralı olmadı. İnene kadar benim yüreğim ağzıma geldi. Sonra tekerlekli patenlerle kaydı, ben ağaç gölgesinde Marquez' in  "Kırmızı Pazartesi" sini bitirdim.
İyice yorulunca seraya yöneldik. Pek bir şey yoktu. Zaten ağustos ayında çok bir şey beklemiyordum. Etrafa bakarken teraryumları gördüm. Görevliyle tatlı bir sohbetin ardından teraryum için cam kavanoz , iki sukulent, bir kaktüs, bir torba torf alıp, ağzım kulaklarımda çıktık. Kısa bir de İkea ziyaretinden sonra eve geldik. Koca yemek hazırlarken ben de teraryumu  hazırladım. Fotoğrafta göründüğü üzere pek güzel oldu (cık...alçak gönüllülük yapmayacağım:)) Üstelik raflarda gördüğüm fiyatın neredeyse onda birine mal ettim:))
Bilge tatilden iyice sıkıldı. " Okulu özledim" demeye başladı. Okul kapanırken "nefret ettiğini" söylüyordu, ama anladım ki nefretin de anlamını Allahtan tam bilmiyor.
Marıo Vargas Llosa' nın "Hınzır Kız" kitabına başladım. Güzel bir okuma olacak diye düşünüyorum.
Bilgisayarımı yavaş yavaş dünyaya adapte ediyorum. Anadan doğma hali çok kalmadı ama tamamen de bitmedi.Aman çok sinir ve yorucu bir şey, beddua dahi etmem kimseye.
Dün akşam üzeri yürüyüşe çıkmıştık Bilge'yle. Dönüş yolunda yağmura yakalandık. Ne güzel oldu, adımlarımızı iyice yavaşlatıp, usul usul yağan yağmurda ıslandık. Koku almayan burnum bile topak kokusunu aldı. Bir iyi hissettim. Dönüşte kitap okuyup, erkenden uyuya kalmışım. Deliksiz uyumuşum, uzun zamandır hasrettim. Evi toparlayıp ofise geldik. Bilge test çözüyor, sanki biraz hızlı çözüyor aman neyse karışmayacağım. Ben de dosyalara gömüleceğim. Ama önce güzel bir müzik açayım... iyi bakın kendinize, imkanınız varsa biraz yağmurda yürüyün...biraz ıslanın...


Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş , kendi yapmanın keyfi de başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım çok şirin oldu cam fanusa bile yapılabiliyor, bence denemelisin, kışın daha bir mutlu edecek bence:))

      Sil

Yorum Gönder