Eylül

 Eylül ayının ortasında bu başlığı atmak garip mi oldu bilmiyorum:)) Beni tanıyanlar bilir eylülle aram iyi değildir. Hatta uzunca bir süre kendisine küsmüşlüğüm de vardır. Yıllar önce bir eylül ayında kaybettim babamı. Ondan sonra da eylül tüm hüzünleri taktı peşine geldi. Neyse zaman yavaş yavaş tüm acıların üzerini örtüyor, keşke "daha az özlemek" diye bir duygu da bulabilseydi...
Ankara' nın uzun kışının gelmesine neredeyse yarım mevsim kalmışken, her güzel hava bana bir armağan gibi gelir bundan böyle. Pazar günü tüm öğleden sonra Mogan' daydık. Geveze ördekleri saymazsak göl çok güzeldi. Ayakkabılarımızı çıkarttık, çimlerin üzerinde dolaştık. Toprağı hissettim, yaşadığımı... Kitap okudum, resim yaptım, uçurtma uçurmaya çalışan Bilge' yi ve babasını izledim, yüzümü gökyüzüne çevirip bulutları izledim... İyi geldi ziyadesiyle...
Evde zaman buldukça killerimle oynamaya devam ediyorum. Kim bilir belki bir gün ağacın altına bir kedi yapmayı başarabilirim:))

Biliyorum kendime döndüm... Kendime iyi gelmeyi umuyorum...

Yorumlar

  1. Çıplak ayaklar kımıl kımıl ne tatlı.

    YanıtlaSil
  2. Eylülü sevmeyene ilk kez rastlıyorum :) Mutlu bir kış olsun, nasıl olacaksa...

    YanıtlaSil
  3. Ben de 6 mayısta kaybettim babamı, 2003'te :/ Anlıyorum seni..
    Eylül biraz daha soğuk geçse daha mutlu olurum :)
    İkinci ağaç yine çok güzel, eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım nurlar içinde uyusunlar... teşekkür ederim, sevgilerle

      Sil
  4. Canım benim ... sımsıkı sarıldım saana ve öpüyorum . bu arada bayıldım yaptığına ne gzel olmuş o ağaçlar öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de sımsıkı sarıldım, öpüyorum kocaman

      Sil
  5. Kilden tablocuklar harika! Bayılırım böyle el yapımı güzelliklere. Kendim de evde oğluma bakar ve çalışmazken tuz seramiği yapardım. Hatta biiir sürü kedicikli duvar süsleri de yaptım sipariş üzerine. Çok keyiflidir, yapması da, bakması da. <3 <3 Tebrikler ve sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder