Hafta sonu

Yine çok çok yorucu bir hafta sonuydu. Akşamına havuzu da ekleyince akşam nerede yattığımı bilemedim. Sabah külçe gibi uyandım. Zaten dökülüyordum birde saat alındıydı, alınmadıydı eklendi. Bilge'nin çok istediği filmin  seansını kaçırdık. Bilge suratını sallandırdı. Babayı eve yollayıp, Çağdaş Sanatlar Merkezi' ne gittik.



"Dünyanın Renkleri" sergisini gezdik. Fena değildi, umduğumdan çok farklıydı. Oradan çıkıp, Bilge'yle geze dolana keman dersine gittik. Atölye çok kalabalıktı. O curcunada birisi yanlışlıkla Bilge' nin kemanını götürmüş. Neyse aradılar keman geri geldi. Bilge çok kızdı ama, bütün gün söylendi durdu.
Bu arada haftaya ingilizce kursunda Hallowen temalı kostüm yarışması varmış. Ara tara uygun bir şey bulamadık. Sonunda İlk resimdeki korsan bandı ve küpesini bulunca biraz keyfi yerine geldi.


Bu arada nefis öyküler okuyorum. Daha önce "Saçında Gün Işığı" kitabını çok beğenerek okuduğum Jumpa Lahiri' nin "Dert Yorumcusu" nu okuyorum. Gerçekten muazzam, tek kelimeyle bayıldım. Yazar bir kez daha hayran kaldım.
Güzel bir hafta dileyim hepimize...

Yorumlar

  1. Kitabı beğenirsin demiştim, değil mi? ;)
    İyi haftalar olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Adaş adlı bi romanı var, okumadıysan eğer, zaten toplam 3 kitap yazmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumadım ama Adaş' ta listemde, daha çok yazar umarım...

      Sil

Yorum Gönder