Hayat Devam Ederken

 Yıl sonu gelmeden Bilge' yle birlikte gidebileceğimiz temsillere gitmek niyetindeyim.
Biletiva bu konuda çok büyük kolaylık. Gişeye gitmeden internet üzerinden bilet alınca hem programı öğrenmek, hem de yer seçimi daha keyifli oluyor. Bellini' nin "I Puritani/ Aşk ve Gurur Operası" nı görünce hemen bilet aldım. Daha sonra operanın süresine bakınca 180 dk. olduğunu gördüm. Akşam sekizde başlıyor, on bire çeyrek kala bitiyor, iki perde ve hafta içi. Bilge'ye anlattım,"istersen biletleri açığa alalım başka bir temsile gideriz "dedim. Ama Bilge kabul etmedi. "Kesinlikle gidiyoruz"dedi
 İyi ki de öyle demiş. Opera sahnesini zaten çok seviyoruz, Orkestra, dekor, kostümler, koro, solistler her şey çok güzeldi. Üç saat değil daha fazla da olsa keyifle izlenirdi. Özellikle baş roldeki solistin boyun ve bel rahatsızlığı olması, buna rağmen muhteşem performansı çok duygulandırdı bizi.Koro gerçekten çok etkileyiciydi. Orkestra büyüleyiciydi.
Evet Bilge ikinci perdenin ortalarında uyuya kaldı:)) Uyuya kalmasına çok bozuldu,"yanlışlıkla oldu" dedi. Ama opera sonunda ayakta alkışladı.  Yüzümüzde kocaman gülümsemelerle eve döndük.
Haftaya da bale izlemeye gideceğiz:))
Bu arada Bilge' nin kuçağındaki minnak "ofis kedisi" oldu. Bilge okuldan geldiğinde üç kedi daha katılıyor yanına ama en sadığı bu. Gece de ofiste kalıyor. Bilge ilk zamanlar çok hapşurdu ama kedileri çok mıncıklamazsa alerjisi zıplamıyor galiba.
Bizde durumlar böyle.Akşamları Jack London'un "Demir Ökçe" sini, gündüz Alper Canıgüz' ün "Gizliajans"ını okuyorum. Ofiste işler çok yoğun. Sürekli dilimde "çok yoğunum ve çok yoruldum" kelamları:))
Neyse iyi bakın kendinize, ruhunuzu beslemeyi unutmayın...

Yorumlar

  1. Yaaa bak heveslendim Süreyya Operasına gidip şu sıralar ne var bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handan ya kesinlikle en kısa zamanda gitmelisin bize çok iyi geldi.

      Sil
  2. Daha bu sabah konuştuk eşimle, operayı özledik diye..ah ah... senin yorumlarından takip ederim artık ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  3. Esracım bir süre sonra güzel kızını da yanınıza alır gidersiniz, daha keyifli oluyor:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder