Hafa Sonu

 Hafta sonu çok ama çok soğuktu. Sürekli dilimden  "dondum" lafı döküldü durdu. Bilge' yi kursa bıraktıktan sonra hafif yağan kara aldanıp Şinasi Sahnesi' ne kadar yürüdüm. Tiyatro çok kalabalıktı.
 "Grönholm Metodu" oyunun izledim. O gün özel bir gündü, salonda işitme ve görme engelli pek çok seyirci vardı.Oyun görme engelliler için sesli betimlemeli, işitme engelliler için işaret diliyle çeviri eşliğinde sergilendi. Çok duygulandım, özellikle oyunun sonunda işitme engelli seyirciler ayakta ve elleri havada (alkışlama işareti) coşkuları görülmeye değerdi. Umarım daha çok örnekleri olur.
Çıkışta yine "donuyorum" fon müziğimle Bilge' yi almaya gittim. Çıkışta Avm' ye gideriz sözümü rüşvet vererek bir gün sonraya erteledim. Eve geldiğimizde bizden mutlusu yoktur diye düşünürken netten aldığım kitaplarımın geldiğini görünce uçtum havalara:))

Pazar günü bol okumalı, az gezmeli, çok üşümeli geçti. "Yaz gelsin" demek için çok erken ama... geleydi ne güzel olurdu...

Neyse güzel bir hafta olsun...iyi bakın kendinize...




Yorumlar

  1. Burası da çok soğuk, bu sene iyi kış yapıyor doğrusu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder