2.05.2016

Hafta Sonu


Cuma günü Bilge' nin okulunda "İzcilik Yemin Töreni" vardı. Bu sene başlayanlar fularlarını aldılar. Bilge gibi iki yıldır devam edenler bir yıldız, önceki seneden olanlar ikinci yıldızlarını aldılar. Bilge' nin bu sene sınav hazırlığı koşuşturmasında araya sıkıştırdığı, en çok keyif aldığı etkinlik oldu.

Cumartesi sabahtan Şinasi Sahnesi' ne gittik. Tiyatro rengarenkti. "Küçük Hanımlar Küçük Beyler 12. Uluslararası Çocuk Tiyatroları Festivali " kapsamında "Canım Ailem" oyununu izledik. Çok güzeldi, hem komik hem çok duygusaldı. Bütün salon ayakta alkışladık zaten. "Canım Ailem tam adı gibi güzel bir aileyi anlatıyor. Futbol düşkünü, bol çocuklu bir aile. Çocuklarından biri down sendromlu. İyi bir kaleci olmak isteyen Metin' in ailesi hep yanında, ona hep destek. Oyuncuları kutlamak gerek, gerçekten o güzel ve samimi duyguyu bize geçirdiler.




Çıkışta yemek yedik , kedileri sevdik. Bilge' yi kursa bıraktım, ben dolaştım biraz. Kitap aldım, ofise geldim. Bilge'nin dersi bitene kadar oyalandım. Bilge' yi alıp eve geldik.
"Star Wars" son filmini ben izlemiştim, bizimkiler düblajlı izlemek izliyorlardı. Akşam onu izledik.
Sabah da "Denizin Ortasında" filmini izledik. Bir de animasyon izlediler ama çok ilgimi çekmedi.


Thomas Mann' in "Büyülü Dağ" ının 1. cildini bitirdim. Zor ama iyi bir okumaydı benim için. İkinci cilde haftaya başlayacağım. Elimde "Sıradan Kadınlar Düşü" var. Samuel Beckett' ın kitabı. O da zor bir okuma olacak gibi görünüyor. Bu arada dayanamayıp Ferit Edgü' nün "Görsel Yolculuklar" kitabına da hafiften başlamış olabilirim. Ulysses Moore' un 10. kitabı da elimde. Böyle yazınca "yuhhhh" dedirtiyor farkındayım. Ama ilahi soruya yanıt veriyorum "birbirine karışmıyorlar". Hepsinin konusu çok farklı. Birine takılıp ötekini es geçmez, arasını uzatmazsanız bence keyifli bile oluyor.

Bilge desenini çok güzel geliştirdi. Evet kıskanıyorum, onun gibi kaygısız cesurca ve yoğunlaşarak hiçbir şey düşünmeden resim yapmak isterdim.

Bizden havadisler böyle, iyi haftalar diliyorum...


6 yorum:

  1. Bilge'nin çalışması bir harika. Ne de güzel çalışmış karakalemi... Ba-yıl-dım ♥
    İzci yıldızı da kutlu olsun bu arada...

    Ben böyle karma yapamıyorum ve gözlerim faltaşı gibi birlikte okuduğun kitaplara baktım bir an :))) Pesss demiycem, tebrik edicem :)))

    Mutlu haftalar canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim çok teşekkür ederim, Bilge' ye de güzel sözlerini ilettim öpüyoruz:))

      Sil
  2. Maşallah diyeceğim ben de önce Bilge'ye, yıldızına ve resim yeteneğine...
    aynı anda çok kitabı ben de severim hem de pek çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım çok teşekkürler, aynen daha hızlı okuma imkanı veriyor bence:))

      Sil
  3. Bence de karışmazlar birbirlerine :)

    Bilge'nin çizimine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım çok teşekkürler, karışmıyorlar:))

      Sil