Akıl



Bu fotoğrafı paylaştıktan bir gün sonra aynı saatlerde Bilge' nin yatağına uzanmış kitap okuyorduk. Kulakları delen jet seslerini duyduk. Bilge "yarın 30 Ağustos mu" diye sorunca hemen elim telefonuma gitti. Sosyal medya çalkalanıyor. Bir süre sonra bomba sesleri gelmeye başladı, korkunç bir duyguydu. Ev zangır zangır sallandı, jetlerin sesine tüm arabaların alarmları ötmeye başladı.Sonra sela sesleri...

Sonra kana susamış bir millet, bu kana susamışların arkasına sığınan siyasiler. Her şeyden bir haber telef olmuş askerler...Utanç duygusu... Her bir yanımı saran utanç duygusu.

Darbeyi elbette desteklemiyorum, faşistçe hiç bir girişimi asla desteklemem. Ama bu çok farklı bir durum... benim anladığım memlekette tek organize meslek gurubu imamlarmış. Hepsi bir arada nasıl bu kadar çabuk organize oldu aklım almıyor...
Ne mi yapmalı? Bilmiyorum... Ne mi yaptım? Bilge' nin tabletine bir şey olmuş kimlik kurtarma parolası bekliyor ve nete giremiyor. Milletin çarşaf çarşaf paylaştığı kanlı görüntüleri görmedi.
Facebookta pek çok kişiyi paylaşımları yüzünden arkadaşlık listemden çıkarttım. Elimden geldiğince internete girmiyorum. Babil' den kitap sipariş ettim, iyi hissettirdi. Mecbur olmadıkça bir yere çıkmıyorum. Bu konuyu konuşmuyorum. Buraya da "kişisel güncem"olduğu için yazıyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum...

Yorumlar

  1. İnsanların içinde nasıl bir canavar yattığını görüp mahvoluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aynı duyguları paylaşıyorum. Konuşmak bile istemiyorum. Yazasım hiç yok, sadece kitap okuyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder