Okuduklarım

Kuş Eppeği/Levent Cantek/İletişim  Kuş Eppeği, kuş ekmeği, kuş lokması demekmiş. Yazarlardan, şairlerden sinemaya oradan sahnelere, çizerlere kimler yok ki bu kitapta ama eppek kıvamında, keyifli bir kitap, çizimler ayrıca güzel.

Sibop/Barış Başarır/Can  Dost' da dolaşırken gözüme takıldı ve aldım. Yazarı il kez okudum. Keyifli bir dili var ama sanki fazla uzun, bilemedim...


Bir Delinin Güncesi/Aslı Erdoğan/Everest Aslı Erdoğan  bu yıl külliyatını tamamlamak istediğim yazarlardan. Bu kitap Radikal Gazetesi zamanındaki köşe yazılarını içeriyor. Bu tarz derlemeler keyifli olmuyor arka arkaya tokat yemiş hissi uyandırıyor, bir de unuttuklarınızı hatırlatıp unutmaktan utandırıyor. Öyle yani, dilerseniz okuyun diyeyim ne diyeyim...

Kadınlar Gülmemeli/ Remzi Karabulut/Aylak Adam  Kapağına bayılarak aldım aslında öykü kitaplarına temkinli yaklaşıyorum, bazen çok yorucu olabiliyorlar. Yazarı hiç bilmiyordum ama ilk öyküden yakaladı beni, güzel gerçekten güzel öyküler. Öykü severlere tavsiye edilir.


Rüzgargülü/Ursula K.Le Guin/ Ayrıntı Ursula' nın külliyatını bu seneden ziyade ömrümün yetmesini diliyorum:)) Bu kitapta öyküleri var. Uzun öyküler var, kısa öyküler var ve her biri ayrıca roman olabilirmiş tadı bırakıyor. Okuması kesinlikle kolay değil ama bittiği andaki  tadı bambaşka.

Kitaplarla dolsun yaşamınız...

Yorumlar

  1. Başar Başarır'ın bir seminerine katılmıştım ben. Sivri dilli bir adamdı. Ama kitabını okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bezen çok sevdiğiniz yazar ya da şairi gördüğünüzde şaşırıp kalıyorsunuz. Belki de yakından hiç görmemek gerek:))

      Sil

Yorum Gönder