Okuduklarım

Okuduklarımı biriktirmeden yazayım diyorum, olmuyor. Neyse güzel kitaplar okudum bu ay.

Bakele/Sezgin Kaymaz/April Yayıncılık: Sezgin Kaymaz' ın bu kitabı da ufak bölümlerden oluşuyor. Kimisi komik, kimisi hüzünlü ama bütünü samimi, akıcı. Sevdim, bu yıl yazarın tüm kitaplarını okuyabilir miyim bilemiyorum ama elimden geldiğince okumaya çalışacağım.





Yüzünde Bir Yer/Sema Kaygusuz/Metis : Sema Kaygusuz benim için bambaşka bir yazar. Bu kitap çok farklı bir okuma oldu.  Hüznün miras olabileceği, incir ağacı dili, Hızır, Dersim...Çok beğendim, mutlaka okunmalı.



Kıymetli Şeylerin Tanzimi/Sezen Ünlüönen /İletişim: Yazarın sanırım ilk kitabı, ben de tesadüfen aldım. İlginç bir kişi sarmalı var kitapta. Önce kimliklere takılmıştım bir süre sonra bunu bir kenara koyup okudum. Dili zorlamıyor, okunması kolay. Beni yormadı, güzel bir kitaptı.



Gülhisarlı Terziler/ Hüsnü Arkan/ Kırmızıkedi: Hüsnü Arkan' ın bu kitabına bayıldım. Naif, bol okumalı, bol kitaplı.Çoktan unuttuğumuz usta/çırak ilişkileri ve hüzün... Çok beğendim.


Karakol Cinayetleri/Armağan Tunaboylu/ Maceraperest Kitaplar: Yine en tiksinç kahramanımız Metin Çakır iş başında. Bir önceki kitabı okurken sıkılmıştım ama bu öyle değildi, Keyifle okudum.Arada soluklanmalık oldu. İyi geldi.

Carrıe Snyder' ın Kız Koşucu kitabını okuyorum, belki bir kitap daha sığar mart ayına. Bakacağız artık. Bol okumalı günler dileyerek kaçıyorum:)))

Yorumlar