Gün 10



Sabah karşı komşunun kavga sesiyle uyandım. Bir süre dinledim merak ettim valla . Sonra ne yapıyorum ya dedim. Kalktım Bilge' yi kaldırdım. Kahvaltı yaptırıp, paketleyip servise bindirdim. Eve geldim, mutfakta debelendim, kitabımı okudum. Kahvaltı faslından sonra ofise gittik. İş güç derken öğlen oldu. Efes' i gezdirdim, birlikte kedi maması almaya gittik. Kolum uzadı beni çekiştirmesinden. This İs Us 'ın 2. bölümünü izledim. baktım Koca geç gelecek Efes' i İ.' ye emanet edip, taksiye atlayıp eve geldim. Bilge gelene kadar, mutfağı toparladım. Mantar sote ve kepekli pirinçten pilav yaptım. Bilge geldi, çok terlemiş banyoya girdi. Evi süpürdüm sildim. Öbür gün Kışlıkları çıkartırım diyordum ama gözümü karartıp bazaları kaldırdım. Dolapları boşalttım. Akşamın bir yarısına kadar bu işle uğraştım. Sonunda param olan ilk fırsatta yatak odasını üç tarafı dolaplarla çevrili bir yarım ada yapmaya karar verdim. Uzunca bir süre atkı, bere, eldiven alırsam Allah cezamı versin dedim:))

Spora gidemedim 12400 adımla günü bitirdim. O kadar yorulmuşum ki, kitap kucağımda uyuya kalmışım:))

Yorumlar

  1. Ooo büyük iş halletmişsin, kışlıklara bulaşmak gerek ufaktan. Hele sizin oralarda sabahları kıştır :) Hayatımda Ankara)da geçirdiğim ekim ayı kadar kalın giyindiğimi hatırlamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Handancim bir gazla yaptim valla😊 sabah aksam kış.ögle arası gölgeler hala kış güneşli yerler sonbahar😊

      Sil
  2. Efes'e bayıldım.maşallahı var. Ankara'ya iş için geldiğim zamanlarda havasının nasıl olduğunu bilirim. Size kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederiz pek bi yakışikli bu aralar sıpam 😂 soğudu baya buralar

      Sil
  3. Yazlık kışlık işine ben de girdim akşam, baktım başedemiyorum,ayırdığım herşeyi oracıkta bırakıp kaçtım :))) Siz halledip kurtulmuşsunuz ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara ben de niyeti bozdum ama bugün spora gitmedim yarında sallayanam gazı verdim kendime size de kolay gelsin

      Sil

Yorum Gönder