GÜN 11

Sabah yine aynı rutinle başladı. Bilge' yi yolladım, kitabımı okudum sonra kahvaltı derken akşama yemek yapmayı unuttuğumu ofise giderken yolda hatırladım:)) Her gün 10:30 da tansiyonumu ölçüyorum, doktor için listeliyorum. tansiyon aletinin sesine Efes sinir oluyor, çalışmaya başlayınca o da havlamaya başlıyor:)) Neyse ki değerlerim iyi çıkıyor:)) 
Arkadaşım aradı 28 Ekim de Erdal Beşikçioğlu' nun "Tüy Kalemeler" oyununa bilet aldık. Uçtum havalara. 
Ve sevgili Leylakdalı' mın güzel yüreğinin kelimeleri sonunda kitap haline geldi. Ayizi Yayınları' ndan çıkıyor. Gönlümüzün kıymetli ressamı Sevgili Füsun Ürkün' ünün muhteşem resimleri eşliğinde hemde. O kadar heyecanlandım, o kadar sevindim ki anlatamam. 

Dün "Anne With An "E" "  izlemeye başladım,ilk bölümünü izledim. Nasıl güzel. Eve
Bilge' den sonra geldim. Hazırlandım spora gittim. İki saat kadar ter attım. Eve geldim, yeşil fasulye pişirdim. Bilge' ye köfte yaptım yanında ayranla götürdü. Koca Efes' i eve bırakıp işi  varmış, tekrar çıktı. Kitap okurken uyuya kalmışım. Gün 14642 adımla bitti.

Yorumlar

  1. güzel günmüş :) leylak dalı iyi haber. anne dizisi duymamıştım. tje handmaids tale iyi dizi kaçırmaa :)

    YanıtlaSil
  2. Reklamları izledim :))))
    Öperim ki :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder