Gün 13

Yaşasın cuma diye uyandım.Bilge' yi paketleyip servise bindirdim.Evi falan toplamadım ve yemek yapmadım.Çok alengirli bir ekmeğe, peynirli hindi fümeli sandiviç yaptım çantama attım.Bir de elma mis gibi öğle yemeği.
Ofiste öğlene kadar çalıştım, sonra yemek yerken bir bölüm dizi izledim.Efesi gezdirip, İ.ye emanet edip Yüksel cd.kadar takaiyle geldim. Polis kalabalığından sıyrılip Dost' a girdim.Sistemleri bozukmuş aradığım kitapları bulamadım.Tabi ki boş çıkmadım fotograftaki kitapları alıp doğruca her zaman gittiğim kafeye gittim.Boş bir masa bulup kahvem ve kitaplarımla demlendim.Arada ig' ye baktım,telefonla konuştum. Bilge' nin okuldan çıkış saatti yaklasirken okula geldim. Biraz da okul bahçesinde oturdum Bilge çıkınca yemek yemeye gittik oradan da ofise döndük.Koca' yı ve Efes' i alip eve döndük.Bilge' yle Efes kudurdu. Yine kitap okurken uyuya kaldım.14355 adımla gün bitti, sporda yalan olmuştu iyi oldu.

Yorumlar