GÜN 17



Sabah her zamanki gibi kalk, hazırla, yedir, yolla rutinin ardından mutfakta aldım soluğu. Akşamdan ertelediğim yayla çorbasını yaptım. Çorbayı karıştırırken bir taraftan da kitabımı okudum. kuş kadar kitap bitmedi bir türlü. Ardından kahvaltı ve ofise geliş. Kulağım sürekli telefonda, annem doktorla konuşacaktı. Erkek kardeşim aradı, omzunda yırtık varmış, acilen ameliyat olman gerek demiş. Perşembe sabaha ameliyatı ayarlamışlar. Annemle de konuştuk, gelme dedi. Efes' i alıp hava almaya çıkarttım. Dönüşte Bilge' yle ikimize uçak bileti aldım, çarşamba gidip cuma döneceğiz. Bilge' yi bırakmaya gönlüm elvermedi. Bilge' yle aynı anda eve girdik. Durumu anlattım, anneannenin iyi olduğuna ikna olduktan sonra gideceğiz diye sevindi:)) Ortalığı toparladım, spor salonuna gittim. Dönüşte sallana sallana eve geldim. Efes gözümün içine baktı ama gezdirecek hiç halim yoktu. Bilge' ye yemek hazırladım, Koca geldi Efes' i gezdirdi. O da yemek yedikten sonra mutfağı toparlayıp kendimi yatağa attım kitap yine bitmedi. 11534 adımla gün bitti.

Yorumlar

  1. Annenize geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Allah şfa versin annenize.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun anne ve kardeşinize :(

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım. Anneciğin inşallah bir an evvel iyileşir.
    Güzel haberlerle gelirsin sen de...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder