Gün 7


Bilgisayarı açmaya üşendim.Telefonumdan yazmaya çalışacağım bakalım becerebilecek miyim😝
Sabah hafta sonu olmasına rağmen erken kalktım.Biraz kitap okudum, Bilge kalktı, kahvaltıda gevrek yemek istediğini söyledi itiraz etmedim. Koca Efes' i gezdirip gitti. O da arkadaşlarıyla kahvaltı yapacakmış. Ben de bir dilim wasaya lor peynir sürdüm, ayak üstü yedim ve kliniğe gitmek için evden çıktım. Doktor tekrar muayne edip acilen bir tansiyon aleti almam gerektiğini, on gün kadar ölçüp kayıtlarımı ona göstermemi söyledi.Akşamları içmem için bir de hafif bir ilaç verdi. Tansiyon aletini aldım Efes haric hepimiz tansiyonumuzu ölçüp duruyoruz😊Akşama kadar bir o tarafa bir bu tarafa siftinip durduk.Akşam hazırlanıp Opera sahnesine gittik.Gisede önceden internetten aldigim biletleri almak icin yanaştım ve inanamıyorum yanlıslıkla tek bilet almısim. Yerlet dolu olunca bir bilet daha bulamadık. Bilge' nin kışlık eksikleri vardı onları tamamladık. Birseyler yiyip ictik eve döndük. Nasıl böyle bir aptallık yaptım inanamıyorum. Neyse sağlık olsun dedik nasıl olsa sezon devam ediyor. İlacımi içtim, kitabımı elime aldım 14500 adımla gün bitti.

Yorumlar

Yorum Gönder