Gün 8


Pazar sabahı erkenden uyandım ama yataktan kalkmadım. Lotarya' nın son iki kartını da okuyup, kitabı bitirdim.Oldukça hüzünlüydü ama bir o kadar da ilginçti. Ev ahalisi hafifyen kıpırdamaya başlayınca ben de kalktım.Kahvaltı faslından sonra ortalığı toparla, bulaşıkları hallet derken öglen oldu.Hazırlandık hep birlikte evden çıktık.Bilge' yle kurstan sonra tasarım pazarına uğrayacağımızı öğrenen Koca biz Efes' le takılırız dedi.Öğle yemeğinde evde buluşmak üzere ayrıldık. Bilge' yi piyano öğretmenine bırakıp kozmetik ihtiyaçlarımı aldığım mağazaya gittim.Kocaya parfüm, ortak kullanımız için şampuan, saç kremi ve duş jeli aldım. Bilge' ye çok cici bir parfüm aldım. Alış verişin hep bir hediyesi oluyor bu sefer yüz pilingi verdiler, Koca ayıla bayıla kullanır😊 bana iyi gelmiyor. Bilge' yi dersten alıp, tasarım pazarına gittik.Arkadaşım ve kızı da oradaydı. İki saat kadar orada kaldık.Dışarı çıktığımızda yağmur başlamıştı, hemen taksiye binip eve geldik. Koca ve Efes' te gelmişlerdi. Koca mutfakta yemek hazırlıyordu. ben de bir gün evvel yaptığım patlıcanları fırına verdim. Nefis oldular. Yemekten sonra herkes evin içinde bir köşeye ilişti. Hava iyice kapattı zaten. Efes o kadar yorulmuştu ki tüm gece kafaaini bile kafasinı bile kaldıramadı 😊Bilge çantasını hazırladı. Ben günlerdir ertelediğim ütü mevzusunu çözdüm. Aksama doğru Kayıp Kahraman'ı okumaya devam ettim. Geç saate kadar uyuyamadım. Gece yarısını bir miktar geçe uyumuşum 💙💙💙günü 12800 adımla bitirmişim.


Yorumlar