27.10.2017

İletişim


Sabah evden katil olmadan çıktığım için hâlâ şaşkınım. Bilge yine slow motion modunda bütün sabahımın içine etti. En son evden çıktığımızda servisin beklediğini gördük. Bu arada çantası bende koşuyoruz. Dur, çantanı al, sen koş dedim. Ben niye koşuyorsam. sonra dönüp telefonumu evde unuttum dedi. Yapacak bir şey yok, bugün de telefonsuz yaşa dedim. Söylenerek gitti. Okulda arkadaşından arayıp senin yüzünden unuttum, telefonumu bana getir dediğinde bende ipler koptu.
Neyse hışmımdan bir postada Koca nasiplendi, pasaklılığı sayesinde.
Eve dönerken bina girişindeki panoya ilişti gözüm. Kim olduklarını tam çıkaramadığım iki komşu birbirlerine büyük harfli notlar bırakmışlar. NE BİÇİM ARABA PARK ETMEK BU  ardından başka bir kağıtta PARK ETTİĞİM YERDE YARI AÇIK LOGAR KAPAĞI VAR KÖR MÜSÜN he ben de gördüm o kapağı niye yapmıyorlar diye düşünüyordum. Aynı nota başka birisi yöneticiyle konuşun neye yazıyonuz böyle yazmış:))  eh bu da haklı:)) İş dönüşü notların panodan kaldırıldığını gördüm. Yönetici pazar günü için toplantı çağrısı asmış. Kesin bırakacak kaç zamandır yeniler yapsın diyorlar. Onlar da bizimle birlikte üç aile oluyoruz. Hiç uğraşamam vallahi. Pazar günü evden tüymeli:))

Dün kargom iki kitap eksikle geldi. Salakça ama sanki ben almamışım gibi nasıl seviniyorum kitap kargolarına. Ağzım kulaklarımda paketi açıp, Bilge' yle pıt pıt poşetleri patlattık, Efes' te bize havladı:)) Hemen Daniel Pennac ' ın "Teşekkür Ederim" kitabına başladım. Dün sporumu da yaptım, akşama da ıspanak pişirdim. Bugün Bilge' yi almaya gideceğim öğleden sonra. Ayakkabı bakacağız birlikte. Ben erken gidip sevdiğim kafede bir kaç saat geçirmeyi planlıyorum. Kitabım, büyük boy kahvem ve sadece kendim:)) Kaçtım ben, iyi bakın kendinize...

6 yorum:

  1. Kitaplarınızı keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
  2. İlk paragraf doğal geldi ;-) İkinciye güldüm valla, iletişimin her şeklinin mübah olduğu toplumlar filan ;-)) üçüncü paragraf "işte buuu" dedirten türdendi, hadi sana afiyet ve bol keyifler olsun ;-*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok tatlısın, bak yorumu okurken ben de kahkaha attım😂

      Sil
  3. Öğrenci evimdeki apartman panosu geldi aklıma :))) 3 dairede öğrenci vardı, bize o panodan ültimatom verirlerdi :))

    Oytun'da her sabah benim sınırlarımı zorluyor ağırkanlılığı ile. Bu çocukların evden çıkamamak gibi bir huyu var :/

    Kitap kargoları benim de en sevdiklerimden. İçlerine açıp bakmak hepsini tek tek incelemek hoşuma gidiyor ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim çok komikler aslında içten içe otoparka bakıyorum kim bunlar diye, yok bu o değildir falan diye 😂 bu çocuklar ömür törpüsü cicim, sınanıyoruz adeta😒 yaşsın kitap kargosu 😉

      Sil