Pazar...

Cumartesi yağmaya başlayan yağmur, pazar günü de devam etti. Aslında okulda törene gidecektik ama okul Kızılay' ın göbeğinde olunca gözüm yemedi tüm yolları kapatıyorlar, kuş olup uçmanız gerekiyor. Bilge' nin sınavlarını da düşünüp, pazar günü dışarıya burnumuzu bile çıkartmadık. Uzun kahvaltının ardından, kendimi mutfağa kapattım. Bir sürü yemek yaptım.Dolaptaki tüm sebzeleri çıkarttım. iki patlıcan kalmış, küp küp doğradıktan sonra hafif zeytinyağıyla döküm tavada pişirdim. Hafta içi bir şeylerle birleşir nasıl olsa. Kabaklara geldi sıra, içine kadar olan kısmını aparatla ince ince (makarna kıvamında) soydum. Zeytinyağıyla tavada çevirdim, bugün öğle yemeğim olacak Göbüşleriyle mücverimsi bir şey yaptım, pek güzel oldu, dün gömdük:)) Bilge' ye patates püresi pişirdim, brokoli haşladım. Brokolinin bir kısmı bugün öğle yemeğime kaldı. Koca haftalık kasap alış verişi ile döndü. Kemik suyu kaynattım, bugün Efes' e biraz kemiklerinden vereceğim, iki posta çorba yaparım. Biraz tavuk haşladım, didikledim tavuğu sadece böyle yiyorlar  tavuklu bulgur pilavı yaptım. Efes tavuklardan nasiplendi:)) Pilav da akşam yemeğinde yendi.Biraz kuşbaşı et kavurdum, o da birşeylerle takılır artık. Buzdolabını temizleyecektim bak o kaldı:)) Çamaşır faslı, derken Bilge' yle test çözmece, sonra Koca' ya havale etmece. Sabah ve akşam yürüyüşüne giden Efes' i paklayıp kurulamaca. Bu arada cumartesi Ömür İklim Demir' in Muhtelif Evhamlar Kitabı na başlamıştım. Çok güzel öyküler var içinde. Son iki öykü kaldı, birazdan okurum. İyi bir öykü okumak, bazen iyi bir roman okumaktan daha keyifli, daha doyurucu oluyor. The Dark Tower filmini izledik, fantastik türünde, oldukça iç karartıcıydı bence ama bizimkiler sevdi. Kesin devam filmi çekerler. Ütü yaptım allahtan çok yoktu. Sonra erkenden uyuya kalıp, gecenin bir yarısı uyandım ve sabaha kadar uyuyamadım:((

Yorumlar

  1. Hafta sonundan yemekleri yapıp kaldırmak kolaylık sağlıyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hem dolap toparlanıyor, hem kolaylık oluyor, teşekkür ederim:))

      Sil

Yorum Gönder