Sevgili Cumartesi


Sabah yine erkenden uyandım. Koca kahvaltı etmeden çıktı.cumrtesi günleri ofiste yapıyorlar kahvaltıyı. Bilge' de uyanınca Efes' i alıp çıktık. Efes' i gezdirip, parkta kahvaltı yaptık.Simit, peynir, ayran. Üstünü sıkı giyinmeyen Bilge' ye montumu verdim.Onun şişme yeleğini de ben giydim sığdım valla.  Dönerken yağmur başladı.Eve koştuk, keyifli oldu. Efes' paklayıp, bir posta çamaşır serip, piyano kursu için hazırlanıp çıktık. Bilge dersteyken ben dergi okudum. Çıkışta biraz dolaşıp, yemek yedik. Eve dönerken evvelki gün henüz barkotu gelmemiş kaktüslerin bulunduğu marketten dört tane kaktüs aldık. Karşıdaki çiçekçiden de toprak yüklenip eve geldik. Efes bizi kapıda karşılayıp duvara yapıştırdi. Balık kraker verip gönlünü aldık.Pazartesi, salı Bilge' nin yazılıları var. Önüne testleri yığdım, söylenerek çözmeye başladı. Ben de balkona geçip, kaktüsleri yeni kaplara aktardım. Toprağı azalan saksıların topraklarını tamamladım. Hafta içi iki yıl önce benden çiçek isteyen bir tanıdık bakamıyorum diyerek çiçeği geri yollamış.var böyle manyaklar hayatımda neyse çalı formuna dönmüş çiçeği bir güzel budadım.Budadıklarımı da yeni bir saksıya aktardım belki tutar. Çeri çöpü topladım attım. Pek güzel oldular. Bu arada akşamki oyun için birlikte gideceğim arkadaşımla erken buluşmaya karar verdik. Bilge testleri bitirip "Anne with an "e"" nin son bölümünü de izledikten sonra, "Cadılar Okulu" diye bir dizi izlemeye başladı. Ben de hazırlandim.Koca beni salona bıraktı. Arkadaşımla buluştum iki saat kadar kakara kikiri sohbet ettik.Ardından uzunca bir sıraya girip, hınca hınç dolu bir salona girdik. Oyun hakkında yorum yapmayacağım, zira sevmedim. Çıkışta bindiğim taksinin şoförüyle malum tüm Ankara' lılar olarak gündemimizdeki istifa mevsusunu konuştuk. Eve geldiğimde bizimkiler dört bir yana yayılmışlardı. Efes bile totosunu kaldırıp bakmadı. Hala dizi izliyorlardı🙈 Ben de kitabımı alıp yatağıma kıvrıldım

Yorumlar