Öyle işte...


Sürünerek kalktım bu sabah. Bilge yine slow motion olarak,yedi ömrümü. Servise bindirip yolladım, eve geldim yarım saat kadar kitap okudum. Sonra kalktım, kahvaltı hazırladım, bulaşıkları yerleştirdim. Öğle yemeğimi ayarladım. Dün ofiste çok atarlanmıştım pişman değilim ama kendi sesimi duymak istemiyorum. Bugün bulaşmadım kimseye.
 Kedilerin mamaları bitmiş, dün Efes' in mamasından vermiştim. Bunu gören Efes efendi, tabağını silip süpürmüştü. Hemen mama sipariş ettim, bizimkine de ödül çubuklarıyla, şampuan aldım. Öğlen olmadan getirdiler, pek sevindim.Kediler daha çok sevindi:)) 
Kitap sardı, birazdan kahvemi yapıp okumaya devam edeceğim. 
Tüyap' a giden arkadaşları kıskanıyorum, bienale gidenlere karşı hissiyatım çatlama raddesinde:))
Annemle kardeşim geçimsiz karı kocalara döndüler annemin ameliyatından beri. hangisi ararsa öbürünü çekiştiriyoruz. Arayı düzeltince kesin beni gömecekler:))
Bugün fonda Alpay var...
ay çok sıkıcıyım...
iyi ki yarın cuma...

Yorumlar

  1. Merhaba, belki Bilge'nin ergenlik sorunu ile ilgili Beynimi Suçla ( Nicola Morgan) diye çok güzel bir kitap var, kızınızla birlikte okuyabileceğiniz bir kitap, size çok yardımcı olacaktır. En azından ben ve kızlarımda işe yaramıştı. Tavsiye ederim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için, not ettim en kısa zamanda bakacağım, sevgiler

      Sil

Yorum Gönder