Salı


Daha mı sevimli salı günleri, hani pazartesiden sonra hayatın devam ettiğini gösteriyor gibi...Bu gece neredeyse saat başı uyandım. Bu sabah Bilge' yi servise bırakırken patisinin biri havada sekeleyen bir sokak köpeği gördük. Bilge peşinden koştu belki ayağına bir şey batmıştır çıkartayım dedi... Hiç korkmuyor ama köpüş korktu tabi, patinin biri havada fırladı gitti. Yanıma gelip veteriner olunca ne yapacağımı bilirim dedi. Sabah hayvanları besleyen emekli albayımız görür mutlaka, kliniğe götürür ben görürsem söylerim de dedim. Sevindi iyi ki albay amca var dedi. Evet iyi ki var, keşke her mahallede olsa, gerçi şimdilerde onlarında hali hal değil. Eve geçerken bakındım ama göremedim.

Dün Muriel Barbery' nin Elflerin Yaşamı kitabına başladım. Büyülü bir anlatıya benziyor, elli sayfa kadar okudum. Spora gittim, eve geldim bizimkilere yemek hazırladım. Bugüne yemek yapmayı unuttum:)) Biraz erken gitmeli... Hava bu sabah güneşli. Bilge cüzdanını yanına almayı unutmuş, aradı. O arada yakın arkadaşı E. ben hallederim anneni yorma dedi. Yerim ben bu çocuğu.
Jungle filmini izlemeye başladım, işler girdi araya, bugün izlerim diyorum. Bugün yine fonda İncesaz var...

Yorumlar