Sevgili Blog

Geçen cumadan beri yalnız çalışıyorum. İ. yine ortalarda yok. İşler yoğun değil allahtan. Bu hafta sinemaya giderim diyordum o iş yattı, bir tek ona yanarım.
 Dün Efes'le eve gittik, ardımızdan Bilge geldi. Ben evi temizlemeye koyuldum, Bilge ödevlerinin başına oturdu.  Temizlik bitti, yemek faslı başladı, güya bugüne de yetecek yemek yapmıştım. Yalan oldu tabi.Sporu bugüne bıraktım, kafam rahat, ev temiz gideyim bari dedim . Aslında hazır evdeyken film izleyeyim diye de düşünmüştüm, ama olmadı. Bilge' ye ödevlerde destek olmak gerekti, telefonlar derken, kitap okuyup yattım. Aaa birde primulaları büyük saksıya aktardım. Bugün bakayım birkaç tane daha alayım saksılar renklensin  diyorum.

Senede 4-5 kez gördüğüm bir rüya var. Ana fikir hep aynı, mekan da, detaylar değişiyor bir tek. Antalya' ya geri dönüyoruz. Kaleçi' nde ki eve taşınıyoruz güya, lakin mekan büyükbabamın memleketteki evine dönüyor. Avlu içindeki biri beton diğeri kerpiçten iki evden , tabi biz kerpiç eve taşınıyoruz. Aslında tatilde kerpiç evin çoktan yıkıldığını ve amcamın bu baharda oraya soğan, maydonoz ekme hayalini dinlemiştim. Rüyamda evi dışarıdan görüp o kadar üzülüyorum ki, sonra içeri giriyorum, ev bir değişiyor oda, oda, odalar, kocaman bir ev oluyor. Benim aklım hâlâ Ankara'da derken uyanıyorum:)) Garip yani...

Sabah bir arkadaşımla telefonda konuşurken iki yeni şarkıcı ismi verdi.Hatta efsane dedi. Ben hiç duymadım deyince yuhladı beni. Sabahtan beri dinlemeye çalışıyorum, yok ya hiç benlik değil:)) Radyo İlef açtım dinliyorum...

Zamansız Mevsimler iyi gidiyor, bugün uzun bir okuma yapmayı planlıyorum. Yazmaya başlamadan, işlerimi toparladım. Umarım bölünmem. Kaçtım ben, zaman kıymetli...

Yorumlar

  1. Ayda bir kere İzmir'deki evimize taşındığımızı görürüm ben de. Hem mutluluk hem İstanbul'dan ayrılma hüznü. Hepsinde de bak rüyamda o yüzden görüp duruyormuşum demiyor muyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Handan rüya konusunda yalnız olmadığına sevindim😁

      Sil

Yorum Gönder