Yaşasın Cuma

i.' yı perşembe günü ofiste görünce bugün için planını yaptım.Sabahtan ofise gelip, işleri toparlayıp on gibi kaçtım.Önce Dost Kitapevi' ne uğradım. Çok sakindi, çalışanlar rafları düzenliyorlardı. Rahat rahat dolaştım ve bu ay için okumayı planladığını kitapları alıp, en sevdiğim kafeye yönelim. sevgili Leylakdalımı aradım.Keyifli bir sohbetin ardından filtre kahvemi kocaman bir kekle taçlandırdım.
Yen kitaplarımı inceledim.İki tanesi planlı diğerleri anlık bir kararla alındı.Umarım seçimlerin keyifli olur.Saat on ikiye doğru kaydeden kalkıp sinemaya doğru yürüdüm. Cebimdeki Yabancı filmini çok kalabalık olmayan bir salonda izledim. Çok da beğendim ve kesinlikle tok karnına gidin derim. Çıkışta hiç oyalanmadan eve geldim. Beş dakika sonra da Bilge geldi.Pek güzel oldu.Kendime zaman ayırmak gibisi yok.

Hafta başı Bilge' nin başladığı resimden bahsetmiştim ya, boyamaya başladı. Yağlı pasteli  bu kadar güzel kullanmasına bayılıyorum. Çaktırmadan da izliyorum, öğrenmek için:))
Piyano dersi yarın da yok, öğretmenin annesi ameliyat oldu, sanırım haftaya yapacağız. Belki yarın Bilge'yle sinemaya gideriz, bakalım artık...
Keyifli bir hafta sonu olsun, iyi bakın kendinize...

Yorumlar