Hafta Sonu


Hafta sonu bıraksalar iki gün burnumu dışarıya çıkartmazdım, öyle de oldu sayılır. Sanırım mevsim geçişinden acayip bitkinim. Bir de yirmi bir gün şekersiz diyeti yapıyorum. Dokuz gün oldu, sadece şekersiz değil, beyaz un, paketli gıda tüketmiyorum. O da biraz zorladı sanırım:) Neyse yılmak yok...
Sürünerek de olsa ayaktayım:))

Onca Yoksulluk Varken bitti, beni bu kadar zorlayacağını düşünmemiştim, aslında dilinde de bir sorun yoktu, belki beklentim yüksekti, bilemedim...

Bir Aşk Hikayesi de bitti, pek güzel, pek naifti. Şimdi elimde Leş kaldı onu da yarıladım sayılır.

Bilge' nin ingilizce yazılısı varmış ona çalıştık.

Pazar sabahı sinemaya gittik. Tomb Raider ın yeni versiyonu.ah Angelina'mın yerini kim doldurabilir, tabi ki olmamış, bir de 3D izledik, niye anlamadım. Ailecek sinema şeysini tamamlayıp, yemek yedikten sonra döndük.

 Timeless izlemeye başladım, fena değil.

Evi toparladım, ama hiç ellememişim gibiydi sabah çıkarken...

Balkondaki çiçekleri elden geçirdim, kirli balkon camına gözümü kapattım.

Bilge' ye Garfield broşu yapma sözü verdim.

Bilge tavlada iyiden iyiye beni yenmeye başladı:))

Sabahtan ofiste bir evrak bulmam gerekiyordu, dipsiz kuyuda gibi oldum. Neyse içinden çıktım ama puff yani olmayan enerjim de gitti:((

Sevimsiz ben valla pazartesinin kabahati yok, hadi kaçtım ben...






Yorumlar