Dünlük...

Çarşamba demek seramik dersi demek, o da tabi ki Kale demek. Taksiyle Kale' nin girişine kadar gidip,yokuşu yürüyerek tırmandım. Erken gittiğim için dükkanlar yeni yeni açılıyordu. Uğrak yerimiz olan kafeye oturdum, bir çay içip kitap okudum. Gelenle gidenle selamlaştım. 
Sonra derse geçtik, aslında dün çok keyifsizdim, yaptık bozduk mesela fotoğraftaki artık yok:)) Neyse yaptık bir şeyler.

Sonra yemek yedik, sokaklarda biraz gezip evlere dağıldık. Dönüşte yine ve yine çiçek aldım:)) Anahtarımı ofiste unutmuşum, Bilge' yle aynı anda geldikte eve,  kapıda kalmaktan yırttım.
Bilgeyle PS oynadık, tabi o şok oldu. İlk kez oynadım, pek de bir şey anlamadım zaten, sonra onu azat ettim. Mutfağa yöneldim, yemek yaptım, ekmek pişirdim. Ekmeği tamamen doğaçlama yaptım, bir kaç un karıştırdım, ceviz zeytin filan koydum. Bizimkiler bayıldı:))

Balkonda kahve içtim, kitap okudum, spora gitmedim, canımı sıkmaya devam ettim... Bilge bize kitap okudu Asi Kızlara Uykudan Önce Hikayeler 2, sonra tavla oynadık, yenilmek için çok uğraştım ama saftirik çok dikkatsiz oynuyordu çok pis yenildi:))

Sabah çok lanet uyandım, Bilge kahvaltısını o kadar yavaş yaptı ki çileden çıktım. Odası da almış başını gidiyordu saydım saydım, yoruldum... İnat ettim toplamayacağım...

Bilge' yi servise bindirdikten sonra mahallenin köpeği Kara' yı gördüm, en son Efes' le  bana dişlerini göstererek hırlamıştı. Barıştık, sevdim, okşadım kafasını, biraz durdu sonra döndü arkasını gitti:))

Kahvaltı yaptım, biraz öykü okudum, kahve yaptım, toparlanıp işe geldim. Biraz evvel işlerimi bitirdim. Kızkardeşle görüntülü görüştüm, iki kuru incir yedim,  sanırım dünkü kadar olmasa da hâlâ canım sıkkın. Cesur Yeni Dünya' yı çok beğendim, bugün biter gibi. Rita' yı izlemeye başladım, tam kafa dağıtmalık.
Neyse bu sefer havalara bulaşmadım fark ettiniz değil mi:)) Ay ben kaçıyorum, daha çok baymadan...

Yorumlar

  1. Ne güzel bir uğraş. Tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Keyifli güzel uğraşlar 😊❤oy o dağınık oda toplama işi beni benden alıyor 😊😁sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sessizkaldım çok teşekkürler hepimizin ortak derdi, sevgiler:))

      Sil

Yorum Gönder