Sevgili Perşembe


Sabaha karşı ağzım burnum tıkanmış, gözlerim yaşlı uyandım, alerjim zıpladı. Bilge'yi okula yollayana kadar direndim ilaç almamak için ama nafile bir direniş oldu:(( İlaç alır almaz uyumuşum, dokuza doğru zor kalktım. Kocaman bir bardak filtre kahve bile kendime getiremedi. Kafam bir milyon...ama burnum akmıyor, gözlerimde:))


Dün spor çıkışı çiçekçiye uğradım, petunyalar aldım, ofisin oradan da fesleğen almıştım. Bilge'yle saksılara dikip pencere demirlerine astık. İki saksıya toprağımız yetmedi. Bugün alacağım. Pek güzel oldular.
Ay sonu yaklaştı, harıl harıl kitap okuyorum, chalangeı tamamlayamazsam kız  kardeşin kitap listesini almam gerekecek:)) bence tamamlayacağım:))

Yarın için tiyatro bileti aldım, artık sezonun son demlerini yaşıyoruz.

Dünkü seramik dersini haftaya erteledik, arkadaşımın doktor kontrolü vardı. Bilge' yle evde yaptığımız seramiklere son şekillerini verdik. Bilge' yi bu işi keyifle yaparken  görmek o kadar güzel ki... Hepsi biriksin topluca fırına götüreceğim...

Akşamları tavla oynuyoruz, artık iyice pişti, çekişmeli geçiyor...

Bahar temizliği denen mevzuya girişmek gerek, ufak ufak değil büyük büyük.

Ben gidip toprak alayım, hadi iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sevgili Ecehan çok teşekkür ederim, polenler havada uçuşmayı bırakana kadar böyle:((

      Sil

Yorum Gönder