Yaşasın cuma


"Yaşasın cuma"yı "yaşasın cumartesi" ye çevirme kararı almıştım ama bir hafta uyabildim:)) Yine Bilge' nin taş dolu çantası sokakları arşınladık bugün ama öncesine dönersek;

Hafta başı ÇSM' de Birleşmiş Ressamlar ve Heykeltraşlar Derneği Sergisi' ne gittim. Tanıdık isimlerin yeni eserlerini gördüm, onun dışında pek dikkat çekici değildi.

Çarşamba günü seramik dersine gittim.İlk kez sırlama yaptık, ben geçen hafta yaptığımız kupaya kazıma yaptım, bu hafta fırından çıkar mı bilemiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum.

Erje Ayden' in Hannah, Michael, Derek ve Geri Kalanlarımız kitabı bitti. İlginç bir okumaydı, bir nevi anı kitabı gibiydi. E. Allan Poe' nun Bütün Öyküleri' nin 1. cildine başladım. Çok dipnotlu bir okuma, biraz yoracak galiba.

Bugün Thelma filmini izledim sinemada, üstelik salonda yalnızdım. Yay gibi gerildim.
Bilge' ye sürpriz yapıp okuldan aldım. Beni görünce havalara uçtu. Birlikte alışveriş yapıp yemek yedik. Ofise geldik, birazdan eve geçeceğiz.

Pazartesiye kadar salona ara verdim, sağ bacak kasımda bir sıkıntı var, dinlendireceğim. Bu hafta iki gün salona gitmiş oldum, umarım pazartesiye geçer.

Bilge' yle evde seramik çalışmaya başladık, pek keyifli oldu. On kilo beyaz kil almıştım bakalım neler çıkacak:))

Cumartesi için Bilge'yle birlikte, pazar tek başıma tiyatroya gideceğim, gerisine   bakacağız artık.

Keyifli bir hafta sonu olsun...


Yorumlar