Yaşasın Cuma



Hep sevdiğim gün... Bugün ofisteyim, dışarıya çıkmayacağım. Dün işi asıp kendimi sokaklara atınca bugün ofiste olmam gerekti. Olsun yine de "yaşasın cuma" :)) 
Dün kafeden çıkınca Dost' a uğradım. Malumunuz Bilge' nin ilgisini çekecek okumalar bulmaya çalışıyorum. Bu aralar Elvan Sayar'ın Kendimi Hep Şaşırtırım Zaten ini okuyor hem de elinden bırakmayarak... Okula bile götürdüğünü görünce ben tabi havalara uçtum. Dost' ta raflara bakarken Atilla Atasoy' un Sıdıka sını ve Bülent Ata' nın Asuman /Çalışılmış Tesadüf ünü aldım. Bayılacak eminim ya da umarım:))
Bilge' yle okul çıkışı yemek yedik, sadece bizim tepemize yağmur yağdı sanırım. Ofise geçtiğimizde bir damla bile düşmediğini gördük. Eve geç gittik.  Akşam telaşı derken bir gün öncenin üç saatlik uykusuyla birleşti, sızmışım resmen. Sabah alarmdan önce uyandım, tıkalı burnum ve şiş gözlerimle Bilge 'yi okula hazırlayıp servise bıraktım. Efes'le dönerken yolumuzun üzerinde duran bir kadın karşıdan geçer misiniz köpekten korkuyorum dedi. O an suratımı görmediğim için ne kadar mutluyum anlatamam. o zaman siz geçin karşıya  dedim. Biz sizden korkmuyoruz diyemedim... Çıkcıklayarak karşıya geçti. Efes' te kadına havladı zaten. Neyse dün erken kalkıp mutfak dolaplarımı silmiştim bugün de Bilge' nin dolaplarını silmeyi planlıyordum. Pıff olmadı tabi kedi her gün süt içmiyor ya da içemiyormuş. Ayaklarımı Efes'in tüylü gövdesine sokuşturup Duman ı bitirdim. 
Ayfer Tunç 'un Aziz Bey Hadisesi ne başladım ve tabi Asuman a...
Sonra bir alerji ilacı daha yuvarlayıp ofise geldim. Geçen yıl bu zamanlar ODTÜ Vişnelik' te ...bişiy feste gitmiş ve çok beğenmiştik, bu yıl ki bişiy fest haftaya cumartesi Bülent Ortaçgil, Teoman ve daha bir sürü güzel isim var. Biletlerimizi aldım.
 Yarın piyano kursundan sonra Anıtkabir' e gideriz diye planlıyordum ki o ara Anıt Park'ta gündüz üniversiteler arası müzik yarışması olduğunu ve akşamına Şebnem Ferah konserini gördüm. Evet ağzım kulaklarımda...
Bir de akşama dolapları silersem var ya muazzam olacak...


Yorumlar

  1. Ben de kızımın hevesle kitap okuduğunu görebilecek miyim?
    Sen bu gazla dolap da silersin, koltuk da.
    Silemezsen de, boşver benim gibi.

    YanıtlaSil
  2. Sıdıka ne güzeldi :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder