Tatil...



Uzun süre oldu yazmayalı. Hem bayram girdi araya, hem de içimden gelmedi yazmak. Bazen oluyor böyle, bomboş hissediyorum...

Neyse bayramdan önce Antalya' ya gittik anneme. İkizler bizden önce gitmişlerdi, denize yakın bir otelde kaldılar. Biz geldikten bir gün sonra onları alıp eve getirdik. Kocaman olmuşlar, nasıl sevimliler. Bir tiyzeee deyişleri var içim gidiyor. Özellikle Efes'i öyle güzel seviyorlar ki, insan izlemeye doyamıyor. Efes sıcaktan ters düştü gene, gerçi nispeten hava iyiydi ama Ankara'yla kıyaslayınca sıcaktı tabi. Sabah erkenden uzun yürüyüşler yaptık, yeni parklar keşfettik. Bilge' yi de onu da hasta etmeden döndük. Geldiğimizin ertesi Koca Samsuna gitti. Babası rahatsızlanmıştı, bir kaç gün kaldı, dün döndü. Babasının durumu iyi. Bugün ofise anca gelebildim. Biriken işleri toparladım, yeni bir kitaba başladım. Birazdan da Bilge' yi de alıp Farklı Bir Erkeklik Umut Edilebilir mi? paneline gideceğim. Sevgili Funda' nın moderatörlüğünde Murat Göç, Mert Fırat ve Atilla Barutçu konuşmacılar arasında olacak.

Tatil boyunca Kelebekler Zamanı' nı okudum. Bu kitapla Dominik' te 1960 larda yaşanan Mirabal Kardeşlerin öldürülmesi, diktatörlük ve devrim hayallerini ve geride kalanları içim sızlayarak okudum. Marposa' s (kelebekler) denilen üç kız kardeşin diktatörün emriyle katledilmesi, geri de kalan kız kardeş, çocuklar, hapishanedeki kocalar.. Kelebeklerin  öldürüldüğü  25 Kasım Kadına Karşı Şiddetle Mücadele Günü olarak anılıyor.


Bugün de Pascal Mercier' in Lea sına başladım. Okudukça yazarım ilerleyen günlerde...






Yorumlar

  1. Ülkemizde maalesef sadece umut edilebilir gibi gözüküyor :( Umarım keyifli geçmiştir panel

    Ayrıca ben patileri ısırırım yine yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sibelynka panel çok güzel ve samimiydi. Umut etmek ve vazgeçmemek panelden elimizde kalanlar oldu:)) Bir de Bilge pür dikkat dinledi, acayip sevindim. Patilerin inanılmaz bir cazibesi var değil mi:)) sevgiler....

      Sil
  2. Oyyy teyzenin enfes versiyonlarını ben de çok seviyorum, içimin yağları eriyor her söylediğinde benimki. Teyzelik apayrı birşeymiş ♥

    Bu arada geçmişler olsun eşinizin babasına.

    Sevgiler çokça ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim çok sağol hastaneden çıktı durumu iyi. Aynen teyze olmak bambaşka😁

      Sil

Yorum Gönder