Biz Geldik

Mayıs ayında planlamıştım bu tatili, hatta burada da bahsetmiştim. Geçen hafta pazartesi çıktık yola, yol uzadı da uzadı, akşam üzeri otele vardık. Yıllar evvel gitmiştim İzmir' e. Gümüldür muhteşem bir yer, uçsuz bucaksız sahili, sakin denizi ve sahille binalar arasındaki yeşil alanlarıyla düşündüğümüzden çok çok iyiydi. İlk gün Bilge'yle denize girdik, deniz buz gibiydi, çok kalmadan odaya döndük.

Ertesi sabah hep birlikte sahile indik, Efes önce dalgalara havlayıp, sonra içine atladı:)) tatil boyunca iki sokak köpeği de bize eşlik etti. Hatta bir ara köpeklerden birisi martı yakalayıp önümüze koydu:))

Köpeklerdeki koruma içgüdüsü inanılmaz. Efes' in  Bilge'nin açıldığını görüp peşinden ne kadar uzakta olursa olsun yüzerek gidip kuyruğunu uzatması, Bilge kuyruğunu tutunca kıyıya kadar onu çekmesi, bunu defalarca yapması  izlemelere doyamadığım bir manzaraydı.

Sabah erken yürüyüşler, ardından deniz, akşama daha uzun yürüyüşlerin ardından odaya bitmiş vaziyette dönüyorduk.

Yanımda götürdüğüm dört kitabı da bitirdim. İkisi zaten yarımdı:))

Cumartesi günü döndük, sonrası valiz boşalt, çamaşırlar, alış veriş derken bugün ofise geldik.

Dün Gonçarov' un Oblomov una başladım, yanında  Ekoloji Cep Rehberi ve Yeraltına Mektuplar a başladım. Ekoloji Rehberi Ernest Callenbach'  a ait Sinek Sekiz Yayınevi' nden aldığım Sürdürülebilir yaşam kitapları serisinden. Yeraltına Mektuplar' sa 59 Yazardan hayatta olmayan yazarlara yazılmış mektuplardan oluşuyor. Yapı Kredi Yayınları' ndan çıkmış, Murat Yalçın hazırlamış.

Tatil güzel şey ama her zaman dediğim gibi en güzel tarafı eve dönmek:)) İyi bakın kendinize...