Özet Akışı



Yazmayalı bir haftayı geçti, bu arada Antalya' dan annem geldi. Uzun süredir gelmiyordu, iyi oldu. Gezdik, dolaştık, dedikodu yaptık:)) Havalar birden soğuyunca, annem evine döndü. Bu arada erkek kardeşim bir köpek sahiplenmek istiyordu annemi ikna edemiyordu. Annem bu sefer ikna oldu ve iki aylık french bulddog cinsi Korsan' ı sahiplendiler. 


Fotoğraftaki kadar küçük , 1kg.150 gr. ağırlığında bu sıpa. Oyuncu ve çok sevimli, biz de görmek için sabırsızlanıyoruz.

Onun dışında haftada bir gün yoga dersine gitmeye başladım, çok özel bir zaman dilimi benim için. Keşke daha evvel başlasaydım. Sanırım bu sefer aradığımı buldum.

Havalar iyice soğudu, giysi dolaplarını elden geçirmek lazım.

Güvenin Ölümü bitti ama itiraf edeyim zorladı. Özellikle başladığım öyküyü bölmeden okumazsam ben ne okuyordum duygusunu bolca hissettirdi.

Nohut Oda da bitti, güzel öyküler okudum.

İnadına Canlı da bitmek üzere, son otuz sayfam kaldı. Bu daha kapsamlı ve ayrıntılı bir kitaptı. Okumam zaman aldı ama çok faydalı, hiç aklıma gelmeyen bilgiler öğrendim

Yabancı Bir Ülkeden Haber Geldi ye başladım, ilginç bir okuma olacak gibi görünüyor.

Ofiste işler birikmiş ama çok acele etmiyorum, zaten ay sonu da yaklaştı, hepsini birlikte yaparım dedim.
Piyasa gerçekten çok kötü, her gün bir yerlerin kapandığını duyuyorum. Çarşıda pazarda herkeslerin suratı beş karış. Annem her geldiğinde Çıkrıkçılar Yokuşu'na gider oradaki dükkanları gezeriz. Annem malzeme falan alırdı. Bu seferde uğradık, esnafın suratı öyle bir asık ki fiyat sormaya korkuyorsunuz. Zaten fiyatları duyunca kulaklarımıza inanamayıp elimiz boş döndük.

Okulların başlamasıyla, Bilge' yle koşuşturmamız da başladı, bu sene daha düzenli gibi ama boş bırakamıyorum.Böyle yapalım, şöyle yapalım mevzusu devam ediyor...

Daha uzun yazarım sanmıştım... Netse iyi bakın kendinize.

Yorumlar

  1. Çok şeker birşeymiş Korsan, mutlu olsun yeni yuvasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Lovehouse amin çok mutlu olsun inşallah

      Sil
  2. okullar açıldı açılalı düzenimiz yeni yeni başladı bizimde. kızım artık
    liseli. ne yazık ki fen lisesi olmadı, ucundan kaçırdı. fazla seçeneğimizde yok. özeller biraz burs verdi ama
    devlet lisesi seçtik. bakalım nasıl olacak bilmiyorum. bizimde okul başladı,
    yeni çocuklar, veliler. herşey sil baştan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili pelinpembesi kızına başarılar diliyorum o kadar zor ki artık her sey elimizden geleni yapmamiz gerekiyor sanirim kolayliklar diliyorum sana bolca da güç kuvvet, sevgiler

      Sil

Yorum Gönder